Fotografiethread

Mensen die hier een drone gebruiken? Is het de moeite hier een aparte thread over op te starten?

Concrete vraag: kan je een DJI Mavic Air 2 gemakkelijk met meerdere smartphones gebruiken [op een vakantie], of is er een harde koppeling aan 1 gsm en is het een gedoe om te wisselen

2e vraag: is die smartcontroller bij een DJI Mavic Air 2 de moeite? Kost een pak geld en is me niet duidelijk wat je méér kan.

3e vraag: is het nu nog de moeite om te kopen of komt er volgende maand een nieuwe versie uit?

Laatst bewerkt:
Mensen die hier een drone gebruiken? Is het de moeite hier een aparte thread over op te starten?

Concrete vraag: kan je een DJI Mavic Air 2 gemakkelijk met meerdere smartphones gebruiken [op een vakantie], of is er een harde koppeling aan 1 gsm en is het een gedoe om te wisselen

2e vraag: is die smartcontroller bij een DJI Mavic Air 2 de moeite? Kost een pak geld en is me niet duidelijk wat je méér kan.

3e vraag: is het nu nog de moeite om te kopen of komt er volgende maand een nieuwe versie uit?

Geen drone-expert hierzo, wel enkele bedenkingen:

1) Ik dacht dat het niet zo simpel meer was om zomaar een drone van dat kaliber mee te nemen op reis. In sommige gevallen moet je verantwoorden waarom je hem meeneemt. Droneregels zijn ook afhankelijk van land tot land.

2) no clue

3) DJI heeft destijds de Mavic Mini 2 uitgebracht om heel wat europese regels te omzeilen (vooral de >250gr regel). Waardoor die compact is, je zonder brevet mag/kan vliegen en hem (dacht ik) ook niet moet aangeven als luchtvaarttuig.

Bezige bijtjes... De eerste solitaire bijen zijn op de eerste warmere dagen in maart heel actief :)

i-6DXD4wP-X2.jpg

Deze waren dus nogal actief bezig, een stack is hier onmogelijk. Maar als je het scherpstelpunt goed kiest geraak je met f/8 al redelijk ver :)

Full res met meer detail kan je hier zien.

Laatst bewerkt:
Amaai terwijl dat dat stuk voor stuk knappe vrouwen zijn.

Er zit daar precies nooit eentje bij met een maatje meer zoals ze zeggen

het zijn die mensen die ik het meeste doe :) maar die mensen willen hun foto's niet op het web & dat is hun volle recht!

het zijn die mensen die ik het meeste doe :) maar die mensen willen hun foto's niet op het web & dat is hun volle recht!
De personen waarvan je de beelden deelt zijn eerder modellen, dan? Ik begrijp dat je als privépersoon je boudoirfoto's niet op internet gezwierd wil zien.

Ik weet dat dit minder boudoir is, maar vind het toch mooi dat hier wel allerhande vrouwen zichzelf durven laten zien Les flaneuses

Dus het is mogelijk, maar natuurlijk iedereen zijn keuze. En zou het ook juist kunnen zijn door alle modellen op jouw Instagram, dat de algemene vrouw zich minder geneigd voelt om daar tussen te worden geplaatst?

Ik weet dat dit minder boudoir is, maar vind het toch mooi dat hier wel allerhande vrouwen zichzelf durven laten zien Les flaneuses

Dus het is mogelijk, maar natuurlijk iedereen zijn keuze. En zou het ook juist kunnen zijn door alle modellen op jouw Instagram, dat de algemene vrouw zich minder geneigd voelt om daar tussen te worden geplaatst?
Dat is ook wel mooi! En boudoir zal een invulling zijn die je zelf kan kiezen. Een hulde aan je lichaam.

Toestemming geven om online te worden geplaatst is jezelf blootgeven en ik begrijp wel dat niet iedereen daarvoor staat te springen, ook al heb je een mooi lichaam. Als je manager bent van een team of je wil dit privé houden ... ik kan me meerdere argumenten inbeelden waarom je niet wil dat die foto's online komen.

Schoon dit, vind ik! Ziet er heel naturel en oprecht uit allemaal.

De meeste willen het gewoon prive houden. vanwege hun job/omgeving, ik heb daar alle respect voor. De mensen op mijn insta zijn modellen of een paar die toch foto's hebben vrijgegeven.

Boudoir is een zeer breed gegeven. En iedereen vult het een beetje in zoals hij/zij het ziet.

Ook is het niet omdat je een mooi lichaam hebt dat je geen issus kan hebben met je zelfvertrouwen of met je zelfbeeld! Je zou soms verschieten.

Ik weet dat ik mensen help. en dat is voor me het belangrijkste!

Terug
Bovenaan