het zijn die mensen die ik het meeste doemaar die mensen willen hun foto's niet op het web & dat is hun volle recht!
Ah je insta geeft dus een serieus vertekend beeld

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het zijn die mensen die ik het meeste doemaar die mensen willen hun foto's niet op het web & dat is hun volle recht!

En toen had ik geen Sony SELP1650 meer...
Gepikt, gatver![]()
Ik heb het gevoel dat hij nog een mini stapje naar rechts moest zetten om helemaal in het midden te staanKlopt tot in de puntjes![]()

Klopt. En het tafeltje had ik ook nog nét iets beter kunnen schuiven en het podium met de piano even weg moeten afbreken en wegzetten. Maar mijn ongeduldige vrouw stond naast mij en wou terug naar buiten, dus ik beschouw dit als een welgemikte snapshot.Ik heb het gevoel dat hij nog een mini stapje naar rechts moest zetten om helemaal in het midden te staan![]()

Op één van ons eigen evenementen, dan nog!Hoe erg!
Hoe is het gebeurd?

Te begrijpen natuurlijk, zolang zij maar gelukkig zijn.De meeste willen het gewoon prive houden. vanwege hun job/omgeving, ik heb daar alle respect voor. De mensen op mijn insta zijn modellen of een paar die toch foto's hebben vrijgegeven.
Boudoir is een zeer breed gegeven. En iedereen vult het een beetje in zoals hij/zij het ziet.
Ook is het niet omdat je een mooi lichaam hebt dat je geen issus kan hebben met je zelfvertrouwen of met je zelfbeeld! Je zou soms verschieten.
Ik weet dat ik mensen help. en dat is voor me het belangrijkste!

Oei, spijtig dat het gebeurd. Gelukkig is het niet de duurste lens, maar het gevoel alleen al is akelig. Ik ben zo eens de helft van mijn foto's kwijt geraakt van mijn 3 maanden reis door centraal Amerika. Iemand dacht dat mijn sd kaart hoesje verdacht veel op een bankkaart houder leekOp één van ons eigen evenementen, dan nog!
Mijn rugzak met een toiletzakje waarin een lens stak, stond achter de kassa. Iemand heeft die lens met zakje en al er uit gehaald en m'n zak terug toe gedaan; daarom wist ik het ook véél te laat die avond. De venue was nogtans direct naast het grootste politiebureau van Brugge
Tijdje geleden (tweetal weken) maar ik ben nu pas op BG terug hah.
.Straks wint iemand anders fotografieprijzen met jouw foto's.Oei, spijtig dat het gebeurd. Gelukkig is het niet de duurste lens, maar het gevoel alleen al is akelig. Ik ben zo eens de helft van mijn foto's kwijt geraakt van mijn 3 maanden reis door centraal Amerika. Iemand dacht dat mijn sd kaart hoesje verdacht veel op een bankkaart houder leek.

Gelukkig al 3,5 jaar geleden. Dus die mogen niet meer deelnemenStraks wint iemand anders fotografieprijzen met jouw foto's.![]()

Ja, ik ben er nu dus juist van afgestaptWel een goed punt zo'n sd-kaartdoosje. Ik had daar nog niet eens bij stilgestaan. Ik stop die altijd lukraak in de cameratas. Altijd wel in zo'n apart voorzien zakje zodat ik ze niet kwijt kan en ze ook niet stuk gaan.

altijd trachten goed weg te steken!Wel een goed punt zo'n sd-kaartdoosje. Ik had daar nog niet eens bij stilgestaan. Ik stop die altijd lukraak in de cameratas. Altijd wel in zo'n apart voorzien zakje zodat ik ze niet kwijt kan en ze ook niet stuk gaan.
Is dat eigenlijk vrij toegankelijk?
Mits entreegeld en binnen de openingsuren wel. Ik ga misschien zaterdag, al zal het wel schijtedruk zijn ...Is dat eigenlijk vrij toegankelijk?