Fotografiethread

De serres in laken zijn nog tot volgende week open. Is dat daar zo'n beetje de moeite om wat foto's te schieten of loopt daar gewoon veel te veel volk rond?

Het kriebelt héél fel om de Sony 35 f/1.4 GM te kopen, maar zelfs met de grote hoeveelheid bons die ik heb en de lens die ik wil inruilen moet nog nog altijd een aardige som opleggen. Maar 't zal een kwestie van doorzetten, wenen om het geld en achteraf glunderen met de nieuwe baby worden.

Enfin, nog eens naar buiten geweest maar ik denk nog altijd bij mijn eerste idee te blijven voor de challenge. Vrijdagochtend heb ik nog wat tijd vrij, dan ga ik mogelijk ook nog even op pad voor ik moet beginnen werken. Dan is er extra bokehliciousness door de dauw.

xd5v1mhah4w81.jpg

Ik ben er zondag geweest. Ik vond het prachtig! Ik las wel dat het is uitverkocht! 😕
Ai. Dat had ik even moeten nakijken. De laatste keer dat ik er was is toch alweer meer dan 4 jaar geleden. Toen was het duidelijk nog niet zo druk. Wel leuke foto's op je insta ervan :)

Ik ging ooit ook eens naar de serres, bleek op die dag finale van de Beker Van België, gans de regio pot toe en nergens geen parking :wallbash:
Volgende keer uw vrouw wat laten rondrijden terwijl jij op je dooie gemak al wat foto's kan nemen? Met partner erbij is fotograferen toch altijd wat onder tijdsdruk. :fingerguns:

Trouwens, is er goesting voor nog eens een fotomeet in de nabije/ iets verdere toekomst?

Jazeker, goesting wel om nog eens een meet te doen. In de tussentijd weer een nieuwe lens gekocht om volop uit te proberen 😁 (sigma 56mm f1.4)

Maar naar waar gaan we deze keer?

Laatst bewerkt:
In het najaar opnieuw een natuurlocatie om de gouden herfstkleuren vast te leggen. En proberen een everzwijn te schieten ... op foto hé. :unsure:

Heel mooi sfeerbeeld @w00tw00t, ik kan 'm ruiken :)

Super knappe platen @Strijkijzer, mag je idd heel blij mee zijn!

@Treez prachtig tafereel, lichte Wes Anderson vibes :)

@Avondland sterk bokeh-werk weerom, ook knap dat je er een heel herkenbare stijl weet in te steken.

Vandaag nog even op "tuinsafari" geweest, echt wel zalig welke beestjes je allemaal gewoon rond je huis kan vinden. Bij deze ook een warme oproep aan iedereen hier om aan "maai mei niet" mee te doen, dan heb je nog méér coole insecten en ander ongewerveld grut in de tuin :)

i-9Cnm8hf-X2.jpg

i-QJmzhjR-X2.jpg

i-kHvZBBf-X2.jpg

i-PSnv7Pd-X2.jpg

@SlashDotDash je hebt het waarschijnlijk al wel vaker gezegd, maar met welke lens is dat genomen?

Als ik zo'n foto's zie ben ik lichtjes jaloers en zou ik zelf ook direct een propere macrolens kopen, maar een ander stemmetje in mij zegt dan weer dat ik er de tijd niet voor heb :(

Terug
Bovenaan