Guardian-X-
Member
iTrader:
100% (119/119)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Eke/Nazareth 9810
Heb in september een Fractal Pop air RGB in wit aangekocht bij Codima (€105). Deze was bedoel voor wat retro hardware in te steken maar ik vind het er uiteindelijk niet uitzien zoals ik had gehoopt. Vind het er gewoon niet goed uitzien. Mijn main build heeft al een Bequiet shadow base 800 dus heb geen nood aan een 2de case die hier stof staat te vangen.
Er was/is een deukje in het mesh filter bovenaan. Ik had deze zo uit de doos gehaald en Fractal daarvoor gecontacteerd en er is een nieuw mesh onderweg dit zou maandag moeten toekomen. De case is niet van nieuw te onderscheiden ... heeft mss al bij al een uur of 5 gebruikt geweest en voor de rest daar gestaan. Alles is erbij en doos uiteraard aanwezig.
Case is een buitenbeentje daar hij beschikt over 2x 5.25inch bays ... handig voor wie nog een cd drive wil gebruiken of een hot-swap bay of weet ik veel. Zie pics.
Min €80 excl
Meeneem €85 excl
Enkel afhalen te Eke/Nazareth 9810
Pics
Enkel afhalen te Eke Nazareth
Er was/is een deukje in het mesh filter bovenaan. Ik had deze zo uit de doos gehaald en Fractal daarvoor gecontacteerd en er is een nieuw mesh onderweg dit zou maandag moeten toekomen. De case is niet van nieuw te onderscheiden ... heeft mss al bij al een uur of 5 gebruikt geweest en voor de rest daar gestaan. Alles is erbij en doos uiteraard aanwezig.
Case is een buitenbeentje daar hij beschikt over 2x 5.25inch bays ... handig voor wie nog een cd drive wil gebruiken of een hot-swap bay of weet ik veel. Zie pics.
Min €80 excl
Meeneem €85 excl
Enkel afhalen te Eke/Nazareth 9810
Pics
Enkel afhalen te Eke Nazareth