Guess the Game

AqBsQkl.png

The Secret World.

Die quest van je eerste screenshot zegt me wel niets. Is die later toegevoegd aan het spel? Een van mijn favoriete MMO's, maar zoals zo vaak met Funcom was de hype 100 keer groter dan wat er uiteindelijk te spelen viel. Ragnar Tornquist levert er qua verhaal wel weer een pareltje af, en ik heb me naar aanloop van de release gigantisch geamuseerd met de ARG.

En de re-release suckt.

The Secret World.

Die quest van je eerste screenshot zegt me wel niets. Is die later toegevoegd aan het spel? Een van mijn favoriete MMO's, maar zoals zo vaak met Funcom was de hype 100 keer groter dan wat er uiteindelijk te spelen viel. Ragnar Tornquist levert er qua verhaal wel weer een pareltje af, en ik heb me naar aanloop van de release gigantisch geamuseerd met de ARG.

En de re-release suckt.
Eerste screenshot is inderdaad later toegevoegd, is The Nursery van Issue #7 A Dream To Kill.

En volledig akkoord met de re-release, volledig onnodig en zeker omdat men al vrij snel gestopt is met de game van nieuwe content te voorzien. Niettegenstaande blijf ik het aanraden bij mensen omdat het verhaal en de writing echt top zijn. Vreemd voor een MMO maar het is wel zo :tongue:

Eerste screenshot is inderdaad later toegevoegd, is The Nursery van Issue #7 A Dream To Kill.

En volledig akkoord met de re-release, volledig onnodig en zeker omdat men al vrij snel gestopt is met de game van nieuwe content te voorzien. Niettegenstaande blijf ik het aanraden bij mensen omdat het verhaal en de writing echt top zijn. Vreemd voor een MMO maar het is wel zo :tongue:
Mja, classic Funcom helaas. Het spel te veel gehyped, met te veel bugs geshipped en dan halfslachtige pogingen om er nog iets van te maken. En toch een dijk van een spel zijn. Age of Conan was net zo.

Nuja, met die rerelease ... het feit dat Ragnar opgestapt is en zijn eigen studio is begonnen en oa Martin Bruusgaard, de lead designer van TSW heeft meegepakt, dat hielp er niet aan natuurlijk.

Dat was een MMO waar ik nooit echt ver in ben geraakt, maar wel elk half jaar ofzo naar terugkwam om eens een paar weken te spelen. Zo jammer dat dat nu niet meer kan (enfin, er is de rogue server wel). Even zoeken naar een nieuwe opgave.

Terug
Bovenaan