Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

En dat is de reden van uw taal-nazisme?
What's next, @Loser kreeg klop met de Dikke Van Dale?
Nee, ik vind gewoon dat er op dit forum soms bagger neergepend wordt.
En ik vind dat mijn medemens best wel wat meer moeite mag doen om de taal te beheersen.

Dingen als “het is weekend, dan hoef ik er niet op te letten hurrdurr” gaan imo niet op.
Zelfs een leerkracht (Engels) middelbaar onderwijs zei me dat ooit. Ja dan vind ik het erg gesteld met onze educatie.

Laatst bewerkt:
Ik had ne neef en die woonde in een wijk en naast die wijk was een bos. Daar waren dan 2 "kampen" in die wijk en die groeven dus werkelijk ondergronde "kampen" die dan gestut waren met hout, dat dak bestond dan uit paletten en op die paletten lag gewoon zand zodat ge daar over kon wandelen en eigenlijk niet eens kon zien dat daar onder een kamp was van 1m50 m hoog. Allemaal cool. Daarna begonnen ze ook te vertellen over de vallen die ze opgezet hadden om hun kamp te bewaken. Gewoon booby traps en putten met aangescherpte takken in die naar boven gericht stonden, met nagels die in hout geslagen waren enzovoort. Crazy

En ik vind dat mijn medemens best wel wat meer moeite mag doen om de taal te beheersen.

Dingen als “het is weekend, dan hoef ik er moet op te letten hurrdurr” gaan imo niet op.
Zelfs een leerkracht (Engels) middelbaar onderwijs zei me dat ooit. Ja dan vind ik het erg gesteld met onze educatie.
Ik geef u gelijk hoor :thumb:

Dingen als “het is weekend, dan hoef ik er moet op te letten hurrdurr” gaan imo niet op.
hoef ik er moet

Bedoelde dus dingen opeten van op vuile vloer... silly me.
Maar kinders die met hun kleertjes over de vloer gaan liggen schuiven genoeg gezien.

ps in principe zijn veel zepen ook al bacterien dodend. Dreft is daar goed in zij een arts me eens. Dus @Mulan heeft alles genuked op haar vloer denk ik door te kuisen met zeep, javel en te stomen :)
Die spierpijnen van net wat teveel te doen ken ik ik maar al te goed, vooral bij wandelen bij me. Moet enorm doseren of rustig stappen of ik heb het zitten, pijn in heup of kniëen vooral. Als je er gevoelig aan bent door omstandigheden heb je het soms snel zitten.

En dat is de reden van uw taal-nazisme?
What's next, @Loser kreeg klop met de Dikke Van Dale?
Ik las mezelf in slaap met het Synoniemen Handboek van Jef Anthierens.

Maar hier in dit topic zit ik half per ongeluk, half omdat ik vind dat d/t-fouten te veel aandacht krijgen voor wat ze maar zijn en half om op Muphry's Law te kunnen wijzen. En wiskunde kan ik niet.

Ik las mezelf in slaap met het Synoniemen Handboek van Jef Anthierens.

Maar hier in dit topic zit ik half per ongeluk, half omdat ik vind dat d/t-fouten te veel aandacht krijgen voor wat ze maar zijn en half om op Muphry's Law te kunnen wijzen. En wiskunde kan ik niet.
Ik ben de deetee’er en de jijuwer.
Jij bent de grammaticuscomplexus

Terug
Bovenaan