Général Zantas
Well-known member
Tegenwoordig moet je er echt /s achter schrijven.
Ik heb het moeten googelen want ik wist echt niet wat /s betekende. Ik zal er op letten, beloofd!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig moet je er echt /s achter schrijven.
Ik heb soms de indruk dat Biden en de NAVO héél graag willen dat de Russische invasie van Oekraïne van start gaat. Op die manier kan Rusland volledig worden afgestoten van Europa en internationaal geïsoleerd waardoor Poetin intern van de macht kan worden gestoten en kan het NAVO-blok worden geconsolideerd.
Ik heb soms de indruk dat Biden en de NAVO héél graag willen dat de Russische invasie van Oekraïne van start gaat. Op die manier kan Rusland volledig worden afgestoten van Europa en internationaal geïsoleerd waardoor Poetin intern van de macht kan worden gestoten en kan het NAVO-blok worden geconsolideerd.
Ik richt me vooral op Biden en zijn entourage en de NAVO, niet specifiek op België. Zij maken zich evenzeer schuldig aan "war mongering" als de pro-Russische separatisten die nu luchtsirenes laten afgaan, burgers naar Rusland evacueren en zich sterk maken dat Zelensky klaar is om een offensief te beginnen.Laat ons serieus blijven alsjeblieft. Je schrijft hier eigenlijk dat bijvoorbeeld België maar wat graag een oorlog ziet komen. Kom zeg.
Het lijkt mij eerder dat de drukdoenerij vooral ingegeven is door het bittere besef dat heel wat NAVO landen sinds begin van de jaren 2000 steeds meer zijn ingedommeld, en de bestaansreden voor de alliantie uit het oog verloren zijn. In dat opzicht kan het geen kwaad dat de alliantie hier terug wat meer onder de publieke aandacht komt.
Ik richt me vooral op Biden en zijn entourage en de NAVO, niet specifiek op België. Zij maken zich evenzeer schuldig aan "war mongering" als de pro-Russische separatisten die nu luchtsirenes laten afgaan, burgers naar Rusland evacueren en zich sterk maken dat Zelensky klaar is om een offensief te beginnen.
Ik richt me vooral op Biden en zijn entourage en de NAVO, niet specifiek op België. Zij maken zich evenzeer schuldig aan "war mongering" als de pro-Russische separatisten die nu luchtsirenes laten afgaan, burgers naar Rusland evacueren en zich sterk maken dat Zelensky klaar is om een offensief te beginnen.
Ik heb het niet over gelijkwaardigheid (alsof dat te kwantificeren valt), maar hun "Putin bad"-framing is al even opzichtig als de manier waarop Russia Today over het conflict bericht.Je bent dus van mening dat Biden en bij extensie de NAVO een gelijkwaardige verantwoordelijkheid hebben voor het opdrijven van de spanning als pro-Russische separatisten en Putin?

Ik heb het niet over gelijkwaardigheid (alsof dat te kwantificeren valt), maar hun "Putin bad"-framing is al even opzichtig als de manier waarop Russia Today over het conflict bericht.
Wanneer een land (volgens de laatste cijfers) 190,000 soldaten aan de grens met een ander land stationeert is er nog maar weinig framing aan. Ik denk dat kwantificatie hier net van absoluut belang is. Wanneer we loslaten aan de notie van proportionaliteit, lopen we onbewust mee in de communicatiestrategie van Rusland. We zien dat in de VS met de strategie om apathie te stimuleren (both sides are the same). We zien dat in de eindeloze dopingschandelen (ja maar Jamaica en Kenia hebben toch ook problemen). En we zien dat nu in Oekraïne en de manier waarop Russische talking points hun weg vinden in het discours op het internet.
We dienen ons ervan bewust te zijn dat Rusland sinds Putin aan de macht is stelselmatig de techniek van de boiling frog aan het toepassen is op het Westen. Instrumenten als RT zijn daar een onderdeel van. Dat die strategie werkt is bovendien evident gelet op het gewicht dat de argumenten van Putin door steeds meer mensen wordt gegund.
En nu zitten we met een situatie waar Rusland de grootste legermacht sinds de val van de muur op de been heeft gebracht aan de grens van Oekraïne en waar in die context je hier mensen dat ziet relativeren.
Ahja, dan volgt het praktijkexamen!21 februari zal een belangrijke dag zijn aangezien de legeroefeningen van Rusland in Wit-Rusland beëindigd zouden worden op 20 februari.