gumball4000
Well-known member
Vind ook wel dat er hier een duidelijke anti-Rusland sfeer hangt en een beetje kritisch nadenken wordt afgeschoten. Heb hier onlangs ook enkele posts zien voorbij komen waarbij mn opperde anti-usa kritiek hier te bannen... Hey guess what..dan zijn jullie precies toch niet veel beter dan de Russische politiekers die opponenten het zwijgen willen opleggenNee maar als je wat objectiever probeert te zijn, moet je al geband worden. Vanaf dat je enige nuance brengt, moet je gebannen worden. Allemaal moeten we keihard tegen Rusland zijn, voor oorlog zijn, voor de dood van zoveel mogelijk Russen zijn tot er geen enkele Rus overschiet. Rusland is de duivel en Amerika is de held, ik ga daar niet in mee. En Amerika draagt met dit soort communicatie bij aan escalatie. De enigen die aan een de-escalatieproces trachten te werken zijn Macron en de Duitsers.
Biden kan alles zeggen wat hij wilt. Uiteindelijk zal er geen enkele Amerikaan zijn leven moeten riskeren, dus als er oorlog uitbreekt maakt dat voor de Amerikanen geen zak uit. Als ze dan toch een oorlog willen, dat ze het dan op Amerikaans of Russische grondgebied doen, maar niet hier in Europa en laat ons erbuiten.
Zeg verder DUIDELIJK in vorige post dat het niet is van "rusland is goed" en "amerika is evil", en de eerste 2 posten roepen op om mij te bannen omdat ik rusland goedpraat of omdat ik troll.
Dus @DaFreak; en @Dookie; leer eens mijn posten te lezen.
Ik moet niet het andere nuanceren, want niemand verdedigt hier Rusland, en ik heb geen zin om te herhalen wat 99% die post in deze board al doet.

Dit gezegd zijnde, even terug on-topic:
USA zit al 3-4 weken dagelijks te zeggen dat Rusland "morgen", "binnen enkele dagen", "voor x februari" ed. Gaat aanvallen. Meanwhile zijn al die data verstreken en is er niets gebeurd..dus qua geloofwaardigheid een ferme deuk voor de USA. Welk nut heeft het ook dit publiekelijk te verkondigen? In dit geval wel redelijk veel gezichtsverlies voor de USA imo.
Stop met dergelijke communicatie en bewijs u op het moment zelf. Denk dat ge er dan sterker zou kunnen uitkomen.

)