Général Zantas
Well-known member
Putin gebruikt nog steeds Windows XP

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik had Putin niet zo communistisch voor ogen?Putin says Ukraine "constantly blackmailing" re energy supplies (that transit the country) "trying to get some preferential prices."
Putin now basically arguing that #Ukraine robbed #Russia
Putin: "Ukraine has never had a consistent tradition of being an independent nation."
Putin now on to modern day: "Ukraine has never had traditions of its own statehood... the Ukrainian state is built on denying everything that invites us, the historical memory of millions of people"
Putin: "Why did the Bolsheviks need to generously encourage any nationalist ambitions on the imperial periphery? Handing over territories and the population of historical Russia... the nationalists didn't even dream of this"
Nog chance dat WO III niet met telefoontoestellen zal worden uitgevochten, of we waren sowieso verloren!![]()
Putin gebruikt nog steeds Windows XP![]()
Moeten wij in België nu ook schrik gaan krijgen?Putin: "Ukraine has never had a consistent tradition of being an independent nation."
ik had Putin niet zo communistisch voor ogen?
Putin says Ukraine is "a colony led by by a puppet regime"
Lijkt er toch op te lijken dat dit verder gaat dan Donbas alleen...
Lijkt me eerder imperialistische grootspraak en hij gooit de bolsheviks voor de bus als de boosdoeners voor het uiteenvallen van het Russische keizerrijk.ik had Putin niet zo communistisch voor ogen?
Het was duidelijk uit de Security Council meeting dat ze het regime weg willen omdat die geen afstand willen doen van Donbass en Luhansk, of de Minsk akkoorden uitvoeren.Putin says Ukraine is "a colony led by by a puppet regime"
Lijkt er toch op te lijken dat dit verder gaat dan Donbas alleen...

Hij heeft wel een punt dat het huidige Oekraïne nooit een historisch geheel is geweest, maar die lijn kan je doortrekken naar zowat alle landen in de regio en daarbuiten. De vraag is welke conclusies je daaruit trekt en welk nationalistisch narratief je aanhangt. Dat zijn keuzes die je maakt. Polen 2022 heeft ook heel andere landsgrenzen dan het Polen van 1922 - het kan stukken van Oekraïne terug opeisen - en Hongarije kan in principe ook aanspraken maken op delen van buurlanden met significante Hongaarse minderheden.
Enfin. Het zal wel prijs worden. Benieuwd hoeveel keyboardwarriors aan beide zijden effectief naar het front zullen gaan.![]()
Ik ben een sleeper agent van Putin en steek hier de vijfde colonne in gang.Ga jij ook naar het Oostfront?

Bwa. Ik krijg flashbacks naar enkele managers.Die speech is gestoord .Zou die man ziek zijn en de voeling wat kwijt zijn met de realiteit? Zijn uithaal naar zijn ondergeschikte eerder vandaag spreekt ook wel boekdelen.

Geen nood, wij hebben een energieminister met banden met Gazprom.Moeten wij in België nu ook schrik gaan krijgen?