Hλlf-Life

Ik heb gisteren Half-Life 2: Survivor gespeeld! Japanse arcade versie van HL2. Wist zelfs niet dat die bestond.

Over de ervaring zelf kan ik heel kort zijn: gruwelijk 😋
Ik heb die in 2007 of zo eens gespeeld in een arcade in Japan. Ik wist daarvoor ook niet dat die bestond dus daar moest meteen 100 yen in. Het is... een fenomeen. :)

Misschien niet de juiste plaats om de vraag te stellen maar als ik mij een Quest 3 zou kopen kan ik daar dan Alyx op spelen?
Of misschien toch beter wachten op de nieuwe Valve VR bril?
Jup, al moet je 'm uiteraard wel verbinden met een PC. De Quest kan Alyx niet standalone draaien. :p

Ik heb Alyx gespeeld met een Quest 2 en was een van de beste game-ervaringen ooit. En ik game ondertussen al meer dan dertig jaar.

Misschien niet de juiste plaats om de vraag te stellen maar als ik mij een Quest 3 zou kopen kan ik daar dan Alyx op spelen?
Of misschien toch beter wachten op de nieuwe Valve VR bril?

Op de Quest niet met de Quest wel. Dus de game draaien op je pc en de Quest als output gebruiken.

Hi everyone! It is I, the boy who cried Half-Life with another round of... you guessed it.

onxeqa98ih4h1.jpeg

Nog 4 dagen tot Geoff Keighley Summer Game Fest aftrapt

ldisxa55ck4h1.png

Het gebruik van Hopium alsook de letters van HL3 die perfect passen... Either a masterful troll or you know...
giphy.gif

Terug
Bovenaan