Hoe Flamand ben jij?

Hoe Flamand ben jij?

• 1-5

• 6-10

• 11-14

• Supervlaming

• Helemaal niet (nul)

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pieterjan94

Well-known member
Eens zien of hier echte Vlamingen zitten. Hoe Flamand ben jij:

Fwo0pQtXsAEOi8U

2, 3, 4, 9, 10 en 15 (maar dat komt meer door de "kwaliteit" van de het kapotbezuinigde busvervoer dan het principe van het OV)

Rare poll... de gemiddelde Nederlandse fietsliefhebber gaat hier beter op scoren dan een Vlaming die geen interesse heeft in sport, maar wel hier geboren en getogen is, regelmatig bloemkool in bechamelsaus en stoemppetatten eet, een zware baksteen in de maag heeft, pas op z'n 24 z'n chiro- of scoutsuniform heeft opgeborgen, nog steeds binnen de 10km van de kerktoren van z'n geboortedorp woont....

Eens zien of hier echte Vlamingen zitten. Hoe Flamand ben jij:

Fwo0pQtXsAEOi8U

4

Racefiets (kheb er 2 maar al 3j niet meer op gereden)
Drie bieren (Momenteel zeker 15 verschillende in huis)
K3 (Al 3x denk ik, met de kindjes)
Anti-lijnbus (lang leve auto en speed Pedelec)

Kan enkel veel bier aanbieden. Pistolets en deftig brood zouden hier ook nog kunnen, moest de echte bakker niet met uitsterven zijn bedreigd :(

2 puntjes zou ik zeggen, half allochtoon , kwoon in het multiculturele Brussel, kmoet kotsen van bloemkool in bechamelsaus, heb de massahysterie rond het veldrijden nooit begrepen en heb het Nederlands niet als moedertaal. Kben wel superfan van Vlaamse speciaalbieren. Mivb trouwens veel beter vergeleken met De Lijn

Laatst bewerkt:
10 puntjes hier al is het rijdt elke week het gras af niet helemaal juist, de robot rijdt 5 dagen op 7 :unsure:

Laatst bewerkt:
1. geen vaste dag voor frieten, maar dan eerder op een zaterdag of zondag
2. zelden pistolets.
3. RVV enkel omdat ik op ziekenhuisbezoek was bij m'n moeder, en dat stond op. ben geen fan meer sinds de epo-tijden.
4. ongekend.
5. geen gras.
6 + 7 + 12: ik val nog liever dood dan op een fiets te stappen
8. Ik heb 1 soort bier in huis
9. ik ben plebs, ik kan mij dat niet veroorloven
10. nee.
11. nee. ik heb wel een RD-polo, en wat rooie t-shirts walen hebben dat trouwens ook, zijn die dan ook Flamand?
13. nee.
14. nee.
15. dankzij mij lijnabonnement van het werk zit ik er elke dag op.

raar, ben ik nu hollander of zo?

Terug
Bovenaan