Tegenwoordig heb je opblaaspompen die op stroom werken eh, gaan een stuk sneller vooruit.Uw vriendin is op een kwartier klaar?
Edit: zelf sta ik op wanneer onze peuter wakker wordt. Meestal rond 6:30.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig heb je opblaaspompen die op stroom werken eh, gaan een stuk sneller vooruit.Uw vriendin is op een kwartier klaar?
Edit: zelf sta ik op wanneer onze peuter wakker wordt. Meestal rond 6:30.

Of ge hebt u mistypt, of ge slaapt verder op uw werk.![]()

)Hier is dat 15 min eten en 15 min badkamer. Zo stond mijn wekker om xx.10 om de trein te halen van xx.44 (woon vlakbij het station).Als ik naar kantoor ga, sta ik op tegen 4u30 - 4u45. Opstaan, douchen, wat koffie drinken, op Reddit snuisteren en dan tegen 6u30 mij klaarmaken om richting bus te vertrekken. Ik ben gi-gan-tisch jaloers op mensen die kunnen uit hun bed rollen en 10 minuten later klaar zijn voor de dag, dat is mij niet gegeven helaas. tegen 8u45 ben ik dan op kantoor, als de NMBS meewerkt.
Thuiswerkdagen sta ik op rond 6u30 en begin ik met werken tussen 7u en 7u30.
Ik, nadat ik ‘s avonds ook gedoucht heb.Nog mannen die zich ‘s avonds scheren om zo ‘‘s morgens tijd te winnen, lees ook iets langer te slapen?
Vertrek je dan ook om een uur 14 al terug naar huis?Om 03:15 sta ik op als ik naar kantoor moet.
Eerst nog wat opruimen + de hond uitlaten. Dan vertrek ik om 04:40 naar het station. Rond 05:15 neem ik de trein, dan kom ik uiteindelijk om 06 uur aan op kantoor. En dan probeer ik in alle rust al bij te werken voor de drukte op kantoor begint.
)Jup, je bent niet alleen. Mijn noodscenario is mijn one blade van Philips maar nat scheren doe ik liefst opt gemak 's avonds.Nog mannen die zich ‘s avonds scheren om zo ‘‘s morgens tijd te winnen, lees ook iets langer te slapen?
Op kantoor probeer ik mijn kalender standaard te blokkeren zodat ik om 16 uur door kan, maar vaak lukt dat niet. Vandaag ben ik om 17 uur vertrokken, dan was ik iets na 18 thuis. Ik moet wel maar 2 dagen per week naar kantoor.Vertrek je dan ook om een uur 14 al terug naar huis?
Anyway, ik sta om 07:00 op. De dag dat ik naar kantoor moet is dat kinderen wakker maken, brooddozen voor de kinderen maken, wassen enzo, vertrekken met de kinderen om 7:30, hen droppen op school ( ze eten dan ontbijt daar) en ik ben met wat chance om 09:00 op het werk.
De rest van de dagen is dat ook om 07:00 opstaan, zelfde routine, alleen eet ik dan ontbijt samen met de kinderen en ze wandelen zelf naar school terwijl om 8 uur begin te werken.
( en in het weekend ook hetzelfde, maar dan geen werk)
Met je tong je oksels properlikken?Katte wasjes .