Naar aanleiding van het topic aangehaald te zien worden in het oudertopic en af en toe te horen dat er nog vaak koppels zijn die niet samen slapen vroeg ik me af hoe jullie situatie is?
Na 3 jaar samen te slapen, hebben wij sinds de komst van ons kind een extra eenpersoonsbed geplaatst in een andere kamer. Initieel om wat apart te kunnen slapen tijdens de eerste slapeloze maanden en de ander wat slaap te gunnen. Maar nu zijn we dit eigenlijk blijven doen.
Redenen zijn vrij simpel, we snurken allebei en we slapen op andere uren.
Sinds we apart slapen, slapen we allebei zoveel beter. Geen gesnurk, geen gewoel, geen plaatsgebrek.
Hoe slapen jullie als koppel?
Na 3 jaar samen te slapen, hebben wij sinds de komst van ons kind een extra eenpersoonsbed geplaatst in een andere kamer. Initieel om wat apart te kunnen slapen tijdens de eerste slapeloze maanden en de ander wat slaap te gunnen. Maar nu zijn we dit eigenlijk blijven doen.
Redenen zijn vrij simpel, we snurken allebei en we slapen op andere uren.
Sinds we apart slapen, slapen we allebei zoveel beter. Geen gesnurk, geen gewoel, geen plaatsgebrek.
Hoe slapen jullie als koppel?

. Ze woelt nogal wat en snurkt ook soms lichtjes. Ook heeft ze ook lang door haar mond geademt waardoor ze dus als ze naar mij gedraaid was dus gewoon blaasde op mijn gezicht, super irritant! Ik sliep dus eigelek altijd naar de kant van de muur hierdoor. Dat heeft ze nu toch gelukkig afgeleerd.