Hoe snel kan jij typen?

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
www.monkeytype.com

Om iedereen zijn instellingen gelijk te zetten:
op de site druk je op "esc" en dan type je CPM (characters per minuut) (dit zet je aan)
en dan nog de taal op Nederlands zetten (esc-language - dutch)

1666246660817.png

r9IsRyn.png

lang geleden dat ik nog eens zo'n typ test gedaan had :) destijd op school meegedaan aan typ competitie onder scholen.
Was 4 des van West-Vlaanderen :D Dat was toen wel 10 minuten lang typen. Ik denk dat ik toen 475 APM Virtuositeit - grootste onderscheiding behaald had voor NL.

Hoe kan je dat knippen en plakken? "Save screenshot" werkt niet bij mij.

582 CPM en 99% accuraat. Sneller gaat wel, maar dan maak ik wel eens fouten. Destijds dactylo gevolgd op secundair.

Hoe kan je dat knippen en plakken? "Save screenshot" werkt niet bij mij.

582 CPM en 99% accuraat. Sneller gaat wel, maar dan maak ik wel eens fouten. Destijds dactylo gevolgd op secundair.
Ik gebruik 'Greenshot' als prt screen tooltje in Windows. Heeft ook een direct upload naar imgur.

Heel handig :)
CqJTkm4.png

Tjeezes, daar kan ik niet aan typen/tippen ze :unsure:

Op drie keer proberen is dit mijn meest verdienstelijke poging, de enige foutloze :)
Denk dat dit zowat mijn niveau is sinds hogeschool, zo'n 15 jaar geleden, en dat lijkt qua snelheid nog niet veranderd

hvVPOoY.png

WPM is eigenlijk meer de standaard eenheid… kunnen we niet beter die aanhouden? Misschien ook interessant om te vermelden welke layout en eventueel een poll maken? Ik gebruik sinds vorig jaar Colemak en haal de laatste maand rond de 100 WPM. Het doel is deze nog te verdubbelen :baard:

60xeaSI.png

Laatst bewerkt:
Je moet niet op "repeat" drukken, maar "next test", want anders krijg je dezelfde woorden opnieuw. Dat maakt het toch makkelijker.

Terug
Bovenaan