Later dan gemiddeld partner tegengekomen dus de verhalen of zichtbaar verzwegen problemen van vrienden met 15-20 jarige relatie doen wel schrikken over wat er te wachten staat, wie zat stuck in a rut en kwam er uit en hoe ?
18 jaar samen nu. 3 kindjes (12, 10 en 7).
In het begin deden we het bij elke kans we kregen. Ook 3 jaar samen op kot gezeten.
Dan heel lang een gemiddelde gehad van 3 a 4x per week.
Na de geboorte van ons dochter ging het plots bergaf. Toevallig was mn vrouw toen begonnen met de pil.
Na een goed jaar gestopt omdat we een 3e kindje wouden. Eerst een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en eens daarvan hersteld een heel lastige zwangerschap gehad. Elke keer we seks hadden had ze bloedingen. Ook los daarvan constant bloedingen en hevige pijn. We hadden een abonnement bij de gynaecologe toen. Elke 2 weken stonden we daar. Laatste 5 maand is ze ook thuisgezet geweest van haar werk.
Ons jongste zoontje had ook enorme problemen in het begin waardoor die enkel kon slapen als wij recht zaten en hem vast hielden. Tegen dat we doorhadden dat het kwam door een hele nest allergieën waren er al enkele maanden met enorm slaapgebrek voor ons beiden gepasseerd.
Na die geboorte is ze terug met de pil gestart.
Wij hebben dus lang heel laag gezeten qua frequentie. Ik heb het er op 9L nog uitgebreid over gehad.
Dat was max 1x per maand en duidelijk tegen haar zin, dat was letterlijk er op en er over. Mentale issues, 3 kinderen en vooral de pil waren een serieuze domper.
Na een lange tijd, veel gepraat, bezoeken aan psychologe (voor die mentale issues) heb ik me laten steriliseren, is zij gestopt met de pil en plots werd ze een halve nymphomane.
Dan hebben we een periode gehad dat we het dikwijls meermaals per dag deden. Zijn we ook beginnen experimenteren met speeltjes en zo.
Een periode dat het initiatief ook 100% van haar kwam. Ook had ze minder problemen met mij oraal te bevredigen. Ze heeft mij toen op 1 maand tijd meer gepijpt dan alle voorgaande jaren samen. (Ze kwam onlangs zelf af dat ze de "grapefruit method" eens wil proberen)
Daarvoor had ze naar eigen zeggen nog zo goed als nooit gemasturbeerd. Dankzij die speeltjes heeft ze haar eigen lichaam beter leren kennen en kan ze ook meer en anders genieten van seks. Nu masturbeert ze ook geregeld, vooral als ik de nacht heb bvb. Waardoor ze nog geiler wordt en me dikwijls al ligt op te wachten.
Dat is dan terug een beetje geminderd, en nu zitten we aan een 2 a 3x per week gemiddeld. De ene week meer, de andere minder.
Zij werkt nu fulltime en ik in ploegen. Onze jongste zoon (nu 7) slaapt bij ons op de kamer wat wel een enorme rem is. (Verbouwingen voor oa extra slaapkamers lopen serieus vertraging op)
90% van onze pleziertjes zijn dan ook niet in bed. Vooral s'avonds in de zetel. Als de kindjes op school zijn is het ook soms eens de keukentafel, douche (bij ons kan er zelfs iemand van >2m plat op z'n rug liggen
@Myllana),...
Veel scheelt ook of de kindjes al dan niet thuis zijn. Tijdens de schooluren vrijen we duidelijk een pak meer (overdag dan) dan nu in de vakantie.
Heel veel vluggertjes dan ook. Zelfs als ze haar regels heeft pleziert ze me wat vroeger totaal ondenkbaar was.