Dit bedoel ik dus. De grenzen voor sommige vrouwen / mannen zijn soms flinterdun.Ik heb sinds mijn 16de een (relatief knappe) man als beste vriend.
De mannen in MIJN leven hebben daar nooit een probleem van gemaakt als ik eens alleen met hem af sprak (niet naar de sauna, maar wel alleen bij mij thuis bvb).
De vrouwen in ZIJN leven hebben er al ALTIJD een probleem van gemaakt, eentje had het zelfs zo erg dat alleen afspreken op een publieke plaats zelfs een probleem was. We hebben bvb wel afgesproken nog in de cafetaria van het zwembad, tafeltje aan het raam, terwijl zij haar lengtes zwom, zodat we toch "privacy" hadden maar ze toch zeker ik de gaten kon houden dat ik 'm niet zou verslinden of zo...
Heeft toch met vertrouwen van de ene partner en openheid van de andere partner te maken, denk ik?
Uiteindelijk moet je gewoon matchen als koppel.
Maar als mijn vrouw zo stikjaloers zou zijn, dan is de scheiding gisteren reeds ingezet. Ik heb nog liever dat mijn vrouw mij nooit seks zou geven dan dat ze stikjaloers is. Er moet voor mij toch een zeker vertrouwen zijn. Als je je partner al niet kan vertrouwen, dan stopt het voor mij.
---
Ik had als man zijnde dan net dat tafeltje gekozen waar vrouwlief mij en jou dan niet kon zien. En dat meen ik. Vrouwlief zou dan rap rap inbinden of er vandoor gaan. Maar dat zou echt botsen hier.
Laatst bewerkt:

).

wait wut hoe kan jij dat garanderen?
. Hij zei dat hij er vrij zeker is dat zijn madam weet dat hij frequent masturbeert, maar dat ze het nog nooit openlijk hebben besproken.