Proto Well-known member 16 december 2025 #1 Ik heb eigenlijk voornamelijk zwarte jeansbroeken. 3 paar ofzo van hetzelfde merk. That's it. En in de zomer draag ik korte broeken.
Ik heb eigenlijk voornamelijk zwarte jeansbroeken. 3 paar ofzo van hetzelfde merk. That's it. En in de zomer draag ik korte broeken.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 16 december 2025 #2 Een bruine, houten kast. Nog gemaakt door mijn grootvader toen de IKEA nog niet bestond.
Avondland Well-known member 16 december 2025 #3 Heeft niemand hier een pronkkast? BG zit toch vol met praalhanzen?
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 17 december 2025 #4 Jeans vooral de 511 van Levi’s vooral lichte tinten. Verder nog wat 3/4 broeken
Tonerider Well-known member 17 december 2025 #5 ge moet het wel kunnen: ne titel verzinnen en er dan eigenlijk zelf verkeerd op antwoorden.
Proto Well-known member 18 december 2025 #6 Tonerider zei: ge moet het wel kunnen: ne titel verzinnen en er dan eigenlijk zelf verkeerd op antwoorden. Klik om te vergroten...
Tonerider zei: ge moet het wel kunnen: ne titel verzinnen en er dan eigenlijk zelf verkeerd op antwoorden. Klik om te vergroten...