Home Outdoor gym - ervaringen, welk merk?

coldvinc

Crew Member
Supporter
Ik ben opzoek naar een goed merk dat zowel outdoors gyms doet als speeltorens voor kinderen.

Iemand ervaring met zulke merken zoals Wickey?

BERG is ook zo iets maar van staal/alu en nog een slag duurder.

Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een goed merk dat zowel outdoors gyms doet als speeltafels voor kinderen.

Iemand ervaring met zulke merken zoals Wickey?

Berg is ook zo iets maar van staal/alu en nog een slag duurder.

Vrienden hebben iets van Wickey gekocht (speeltuin) en zijn daar heel tevreden van.
Zelf ook bestelling bij geplaatst voor klein speeltoestel voor als de kinderen eens langskomen. Qua prijs vond ik het alleszins zeker OK.

Wickey ziet er best goed uit, maar ja, ik wil toch wat voorzichtig zijn, zeker als we er wat geld aan uit geven.

Wickey ziet er best goed uit, maar ja, ik wil toch wat voorzichtig zijn, zeker als we er wat geld aan uit geven.
Ik zou Wickey echt afraden, heb het al gepost in ander topic maar Doenya uit Grobbendonk is zeker een aanrader.

Kost wel wat meer dan Wickey maar die kwaliteit is niet te vergelijken.

In de (outdoor) showroom van Doenya staan speeltoestellen van Wickey en Jungle Monkey, als je dan het verschil ziet en voelt met Doenya, is echt dag en nacht verschil.

Beter hout, dikkere palen, betere afwerking, steviger,…

De technische uitleg ken ik niet maar als het enigszins in de buurt is zou ik daar is gewoon naartoe gaan en info opvragen.

Merci. Van Doenya had ik nog niet gehoord of tegengekomen. Reviews online zijn wel vrij positief maar soms toch slechte communicatie?

Merci. Van Doenya had ik nog niet gehoord of tegengekomen. Reviews online zijn wel vrij positief maar soms toch slechte communicatie?

Wij geen last van gehad met uitzondering dat ze een klimtouw waren vergeten te plaatsen en ze dat “op en keer als ze in de buurt waren” gingen afgeven.

Zonder het te laten weten stonden ze ineens voor de poort toen we niet thuiswaren maar op zich geen ramp natuurlijk.

Ik zou Wickey echt afraden, heb het al gepost in ander topic maar Doenya uit Grobbendonk is zeker een aanrader.

Kost wel wat meer dan Wickey maar die kwaliteit is niet te vergelijken.

In de (outdoor) showroom van Doenya staan speeltoestellen van Wickey en Jungle Monkey, als je dan het verschil ziet en voelt met Doenya, is echt dag en nacht verschil.

Beter hout, dikkere palen, betere afwerking, steviger,…

De technische uitleg ken ik niet maar als het enigszins in de buurt is zou ik daar is gewoon naartoe gaan en info opvragen.
Kan ik enkel maar bevestigen, tegenover Doenya was Wickey echt niet zo stevig en het verschil in kwaliteit was duidelijk merkbaar.
Dochterlief heeft de speeltuigen in de showroom grondig getest vorig jaar.

Terug
Bovenaan