hellmut
Active member
Hopelijk valt de wachttijd dan nog mee.Wel bijzonder dat je een korting kreeg aangeboden! Al gaf ze zelf ook wel aan dat de markt sinds een 3tal jaar enorm veranderd is (véél meer vraag tegenwoordig), dus misschien gewoon andere omstandigheden, andere tijden...
Een exacte wachttijd is niet uitgesproken maar ik leid 2-3 jaar af. De DJ waarin mijn vrouw interesse had zou duidelijk minder lang duren, en bij mijn keuze voor de groene bezel ipv de zwarte was de "doe er dan nog maar een jaar bij" ook niet mis te verstaan
Men gaf ook wel aan vooral regiogebonden te werken. Ik zit wat tussen AD's van Gent en Knokke in dus dat was nog ok, maar bv. iemand uit Antwerpen zou blijkbaar wel moeilijker liggen en zouden ze eerder naar een dealer in Antwerpen sturen, al lijkt me dat geen algemene Rolex AD policy.
Hoe dan ook, aanvraag is intussen buiten want het is écht wel mijn goesting. We zien wel hoe het verloopt.
Veel succes
Welk model verkies je?

Zou het interessant zijn om bij meerdere AD’s op de wachtlijst te staan?
Ik was me toen (2017) al even aan het inlezen over een Submariner of een Navitimer. En al kei lang gespaard toen.
Die retailers hebben een marge die makkelijk ergens tussen de 30 a 40% ligt en zeker bij Breitling (toen zeker) staan ze wel wat van hun marge af om te verkopen. (Bvb in de luchthaven van Zaventem, Off. Breitlingdealer, gaat al zonder vragen een korting van het btw bedrag er van af.)
Bij Rolex lag het wat moeilijker toen bij de AD’s en nu al helemaal.
Eind 2017 was vooral een Hulk of een Daytona lastig. Een Sub date was bij Bouverne toen op 1 a 2 weken te krijgen.
Laatst bewerkt:

op de wishlist staan nog een GMT Pepsi, Day-Date, AP Quantième Perpétuel (AVW heeft er twee prachtige te koop), Cartier Santos, ... Zucht.
.