i7 7740x - TUF x299 Mark 1 - 32GB Ram - 1tb NVMe - 3080

nOOb 001

Member
iTrader: 100% (123/123)
Algemene informatie/specificaties
pc 700/800
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Mijn vaste pc gaat weg wegens aankoop van een laptop, de nuc van op mijn bureau komt binnenkort ook nog in de aanbieding

Case: Thermaltake view 31 tempered glass edition – fans zijn vervangen door scythe flex 140 rgb fans
CPU: Intel Core i7-7740X @4,3Ghz
CPU Cooler: Noctua NH-DL9
MOBO: Asus TUF X299 Mark 1
RAM: 32GB DDR4 4*8Gb G.skill trident Z - Zwart met rode accenten - F4-3600C16-8GTZ
Voeding: Bequit! Darkpower pro 750watt modulair, niet gebruikte kabels zitten er niet bij
SSD: 1* samsung NVMe M2 SSD980 1TB
GPU: Nvidia 3080 founders edition – thermalpads vervangen door gp-extreme van gelid

Extras aanwezig:
3,5” drivebay van de case
Voedingskabel met 2 sata en 2 klassieke hdd voedingsaansluitingen
Doos van de GPU en van de SSD

Foto's

Minimum voor het geheel 700
Meeneem voor het geheel 800

Voolopig nog nergens ander aangeboden, maar kan nog volgen

Ophaling kan afhankelijk van de planning (dagen kunnen per week licht verschillen)

toevoeging uit een latere post hier nog
Windows stond nog niet vermeld in het zoekertje, dus daar nog even de verduidelijking voor. Clean windows (windows 10) Install is uitgevoerd, niet geactiveerd, en extra drivers zijn niet geïnstalleerd

Te Evergem
Overdag (ma/vr)

Heist-op-den-Berg
Overdag (di/woe/do)
Avond (di/woe)

Merelbeke
overige momenten

Laatst bewerkt:
2dehands heeft uiteraard afgehaakt.

Indien uw bod nog geldig is wil ik het noteren. afsluit loopt dan 48u (met antislip) later nadat Gilly zijn bod bevestigd heeft.

Windows stond nog niet vermeld in het zoekertje, dus daar nog even de verduidelijking voor. Clean windows (windows 10) Install is uitgevoerd, niet geactiveerd, en extra drivers zijn niet geïnstalleerd

Terug
Bovenaan