ICE-officier schiet burger dood bij migratiecontrole

Pana

Well-known member
Crowdfunder FE

Ongeloofelijk dit. Op enkele seconden wordt je door ICE besprongen en bijna uit je auto gesleurd, probeer je (duidelijk in paniek en niet met intent om die omver te rijden) weg te geraken en stopt daar je leven.
Geen woorden voor.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ongeloofelijk dit. Op enkele seconden wordt je door ICE besprongen en bijna uit je auto gesleurd, probeer je (duidelijk in paniek en niet met intent om die omver te rijden) weg te geraken en stopt daar je leven.
Geen woorden voor.
Komen rellen van.

Geen woorden voor.
Ik zag net een iets langere video over dit incident deze moord(?). Geen enkele van die ICE agenten gaat na de schietpartij richting de beschoten persoon/wagen. Integendeel, ze wandelen zelfs vrij rustig terug naar hun eigen wagens zonder zich te bekommeren om het slachtoffer. Het lijkt eerder dat ze zich uit de voeten willen maken, maar ik kan het niet hard maken want dan stopt de video.

Geen woorden voor.
Het heeft nog lang geduurd vooraleer die Gestapo-eenheden (die heel duidelijk weinig tot geen training krijgen) een dodelijk slachtoffer maakten met hun brutale en ondoordachte raids. Volgens Homeland Security was het echter een "domestic terrorist". De propagandamachine moet blijven draaien. Het zoveelste dieptepunt in deze triestige episode in de Amerikaanse geschiedenis.

Ik zag net een iets langere video over dit incident deze moord(?). Geen enkele van die ICE agenten gaat na de schietpartij richting de beschoten persoon/wagen. Integendeel, ze wandelen zelfs vrij rustig terug naar hun eigen wagens zonder zich te bekommeren om het slachtoffer. Het lijkt eerder dat ze zich uit de voeten willen maken, maar ik kan het niet hard maken want dan stopt de video.
Een van de twee zijn eerste reflex is zelfs zo snel mogelijk een masker optrekken. Ze hebben nadien ook een dokter geweigerd om het slachtoffer te helpen en een ambulance geblokkeerd. Gewoon moord, niet meer of niet minder.

Het heeft nog lang geduurd vooraleer die Gestapo-eenheden (die heel duidelijk weinig tot geen training krijgen) een dodelijk slachtoffer maakten met hun brutale en ondoordachte raids. Volgens Homeland Security was het echter een "domestic terrorist". De propagandamachine moet blijven draaien. Het zoveelste dieptepunt in deze triestige episode in de Amerikaanse geschiedenis.
Niet verbaasd dat de huidige administratie het blijkbaar OK vindt om onschuldige burgers in koelen bloede te executeren maar toch weer een spijtig dieptepunt.

Het eerste dat mij opviel was ook hoe die gast die schiet daarna rustig zijn wapen wegsteekt en langzaam kuiert richting auto.

Als er al echt een dreiging was van de passagier dat het trekken van een wapen vereist (laat staan schieten), dan zou men nadien toch nog steeds met getrokken wapen richting de auto hollen om zeker te zijn dat de dreiging niet langer aanwezig is?

Noem en Trump mogen de waarheid verdraaien zoveel ze willen, hun stormtroopers hebben gewoon een ongewapende vrouw vermoord en de hele wereld kan het zien. In de ogen van het Maga regime zijn moeders van een zesjarige met knuffelberen op de achterbank dus 'domestic terrorists'.

Verschrikkelijk vooral daar! Hopelijk geeft gouverneur Waltz nu echt het order aan zijn nationale garde om ICE de staat uit te duwen!

Heb ik nu net een persconferentie van Christie Noem gezien waarbij ze claimt dat de ICE agenten de vrouw probeerden te helpen om haar wagen los te duwen uit de sneeuw, waarop de vrouw een act of domestic terrorism pleegde??? :wtf: :wtf:

Edit: op een andere video heeft ze andere kledij aan, ik hoop dat de eerste een deepfake was.

Geen woorden voor.
Allez die kerel moet maar een stap naar rechts zetten en die is uit de weg? Komen inderdaad rellen van.

Uit die tweet...
The alleged perpetrator was hit and is deceased. The ICE officers who were hurt are expected to make full recoveries.
Haja als je praktisch naast de auto staat zie ik weinig reden tot recovery...

Allez die kerel moet maar een stap naar rechts zetten en die is uit de weg? Komen inderdaad rellen van.

Uit die tweet...

Haja als je praktisch naast de auto staat zie ik weinig reden tot recovery...
Volgens Trump ligt die Ice officier zelfs te recoveren in het ziekenhuis. Ook volgens Trump zelfs amper te bevatten dat die man nog leeft!!!

Based on the attached clip, it is hard to believe he is alive, but is now recovering in the hospital.

Ik begin al te denken dat men Trump gewoon valse info en AI filmpjes voorschotelt, beetje zoals men met Putin doet...

Als klap op de vuurpijl vindt dat hele voorval plaats op een paar straten van waar George Floyd vermoord is. Als hier geen gevolgen aan gekoppeld worden weet ik het ook niet meer.

Dit is gewoon zuiver moord, hopelijk krijgt die ICE agent een proces aan zijn been ervoor. Zulke toestanden leiden tot rellen of zelfs een burgeroorlog worst case als de rechtsstaat niet meer wordt gehandhaafd.

Moest je die kleine zijn die zijn moeder verliest, dan zou je die ICE agent toch zelf willen doodschieten.

Ik denk ook niet dat die vrouw de intentie had om die agent omver te rijden, maar ik kan wel begrijpen dat het vanuit het standpunt van die agent een seconde lijkt alsof dat wel zo is. Op de beelden zie je dat wanneer ze het gaspedaal indrukt het voertuig aanvankelijk wel vol in de richting van die agent manoeuvreert.

Als agent moet je dan in een fractie van een seconde een keuze maken tussen leven of dood en dan krijg je, helaas, dit. En net om dit soort misverstanden te vermijden wordt continue benadrukt om ten alle tijde de instructries van de agent op te volgen. Zeer triest dus wat hier gebeurd is, maar het zou me verbazen als de agent hiervoor strafrechtelijk veroordeeld wordt.

* Ik herb mijn pols gebroken en heb dus maar 1 hand iom te typen. Vergeef mij als i,k niet uitgebreid iop al jullie reacties ga kunnen reageren

Terug
Bovenaan