"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Vandaag naar de Spa classics gegaan. Dan wil je weer een oldtimer kopen :p gelukkig nog wat bouwplannen dus kan mezelf bedwingen

Zoek de fout :laugh:

spotted @BeMC La Roche-en-Ardenne

D2Lt5Mg.jpg

Maar dus, een gewone polestar heeft de motor op de vooras, en dus de voorwielen, of…?
Polestar 1 is een plug-in hybride met 2.0l benzine motor i.c.m. een elektromotor (4x4), goed voor ±600pk en 1000nm. Polestar 2 is de volledige elektrisch 4-deurs variant.

Polestar 1 is een plug-in hybride met 2.0l benzine motor i.c.m. een elektromotor (4x4), goed voor ±600pk en 1000nm. Polestar 2 is de volledige elektrisch 4-deurs variant.
Dat weet ik. Maar, nogmaals, er staat: engine front. Ik noem de Polestar 2 de “gewone” Polestar, da’s uiteraard niet zo duidelijk.

Dus: heeft die enkel de motor vooraan of ook de aandrijving? Ik kan het natuurlijk opzoeken maar als ik twee keer de vraag hier stel kan ik ze evengoed een derde keer stellen

Dat weet ik. Maar, nogmaals, er staat: engine front. Ik noem de Polestar 2 de “gewone” Polestar, da’s uiteraard niet zo duidelijk.

Dus: heeft die enkel de motor vooraan of ook de aandrijving? Ik kan het natuurlijk opzoeken maar als ik twee keer de vraag hier stel kan ik ze evengoed een derde keer stellen
Polestar 2 2wd is idd fwd.

fuck man, dat moet rampzalig rijden. Ook al is het niet zo hoog, dat instantkoppel kunnen die voorwielen toch nooit bolwerken.
Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.

Niet "ik reed rond" maar "ik liep bij de dealer rond en ik kwam tegen:"
Zetels van BMW iX... Ze zijn daar compleet de zijsteun vergeten. Zitten echt verschrikkelijk.

BMW M3 in fancy kleurtje. Staat hem goed.

Blijkbaar een M-Performance diffuser op een BMW 1 in forged carbon. Trekt écht op niks.

Zetels van BMW iX... Ze zijn daar compleet de zijsteun vergeten. Zitten echt verschrikkelijk.
Zijsteun is toch maar belangrijk in de bochten? Voor de rest merk ik daar niets van.

Zijsteun is toch maar belangrijk in de bochten? Voor de rest merk ik daar niets van.
Een stuur heb je ook alleen nodig in de bochten, maar ik wil toch ook geen auto zonder stuur :p
Je voelt die zijsteunen altijd hoor, geeft onmiddelijk het gevoel dat je "stevig" in je stoel zit. Dit voelt echt aan als een met leder beklede tafelstoel.

Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.

BMW M3 in fancy kleurtje. Staat hem goed.

Blijkbaar een M-Performance diffuser op een BMW 1 in forged carbon. Trekt écht op niks.
Ik vind dat groen echt fenomenaal mooi.

Terug
Bovenaan