Dat moest Taycan zijnNu trap je wel een gigantische open deur in natuurlijk![]()
Hebben weinig met elkaar te zien die twee wagens. Buiten de naam en de 4 ringen.
foutje 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moest Taycan zijnNu trap je wel een gigantische open deur in natuurlijk![]()
Hebben weinig met elkaar te zien die twee wagens. Buiten de naam en de 4 ringen.
foutje 

Front engine?Zoek de fout
spotted @BeMC La Roche-en-Ardenne
![]()
Wel gek dat de documentatie over de Polestar 2 wel gewoon klopt. En dan zetten ze daar een Polestar 1 die 3x zoveel kostZoek de fout
spotted @BeMC La Roche-en-Ardenne
![]()

Maar dus, een gewone polestar heeft de motor op de vooras, en dus de voorwielen, of…?Wel gek dat de documentatie over de Polestar 2 wel gewoon klopt. En dan zetten ze daar een Polestar 1 die 3x zoveel kost![]()
Polestar 1 is een plug-in hybride met 2.0l benzine motor i.c.m. een elektromotor (4x4), goed voor ±600pk en 1000nm. Polestar 2 is de volledige elektrisch 4-deurs variant.Maar dus, een gewone polestar heeft de motor op de vooras, en dus de voorwielen, of…?
Dat weet ik. Maar, nogmaals, er staat: engine front. Ik noem de Polestar 2 de “gewone” Polestar, da’s uiteraard niet zo duidelijk.Polestar 1 is een plug-in hybride met 2.0l benzine motor i.c.m. een elektromotor (4x4), goed voor ±600pk en 1000nm. Polestar 2 is de volledige elektrisch 4-deurs variant.
Polestar 2 2wd is idd fwd.Dat weet ik. Maar, nogmaals, er staat: engine front. Ik noem de Polestar 2 de “gewone” Polestar, da’s uiteraard niet zo duidelijk.
Dus: heeft die enkel de motor vooraan of ook de aandrijving? Ik kan het natuurlijk opzoeken maar als ik twee keer de vraag hier stel kan ik ze evengoed een derde keer stellen
fuck man, dat moet rampzalig rijden. Ook al is het niet zo hoog, dat instantkoppel kunnen die voorwielen toch nooit bolwerken.Polestar 2 2wd is idd fwd.
Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.fuck man, dat moet rampzalig rijden. Ook al is het niet zo hoog, dat instantkoppel kunnen die voorwielen toch nooit bolwerken.
En, proefritje gemaakt?Strikt genomen stapte ik daarnet dus rond en kwam ik dit tegen...
![]()

Poeperman vindt uw opmerking alvast plezant. Toepasselijke nickname zeker?En, proefritje gemaakt?![]()
"Hit Hard" kan er ook wel bij anders hoor.Poeperman vind uw opmerking alvast plezant. Toepasselijke nickname zeker?

Poeperman vind uw opmerking alvast plezant. Toepasselijke nickname zeker?
"Hit Hard" kan er ook wel bij anders hoor.![]()
Een stuur heb je ook alleen nodig in de bochten, maar ik wil toch ook geen auto zonder stuurZijsteun is toch maar belangrijk in de bochten? Voor de rest merk ik daar niets van.

Ik vind dat groen echt fenomenaal mooi.Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.
Niet "ik reed rond" maar "ik liep bij de dealer rond en ik kwam tegen:"
Zetels van BMW iX... Ze zijn daar compleet de zijsteun vergeten. Zitten echt verschrikkelijk.
![]()
BMW M3 in fancy kleurtje. Staat hem goed.
![]()
Blijkbaar een M-Performance diffuser op een BMW 1 in forged carbon. Trekt écht op niks.
![]()