Dan komt ge eens iets posten in het mobiliteitsforum.*Slowly backing away*

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan komt ge eens iets posten in het mobiliteitsforum.*Slowly backing away*

In de vertrekhal op Zaventem staat er momenteel zo een M4 competition in die kleur met carbon prullerij, knap hoor.Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.
Niet "ik reed rond" maar "ik liep bij de dealer rond en ik kwam tegen:"
Zetels van BMW iX... Ze zijn daar compleet de zijsteun vergeten. Zitten echt verschrikkelijk.
![]()
BMW M3 in fancy kleurtje. Staat hem goed.
![]()
Blijkbaar een M-Performance diffuser op een BMW 1 in forged carbon. Trekt écht op niks.
![]()
In de terminal, of in de vertrekhal (waar je incheckt)? Mijn badge voor terminal is ingetrokken, anders ging ik wel eens kijkenIn de vertrekhal op Zaventem staat er momenteel zo een M4 competition in die kleur met carbon prullerij, knap hoor.

TerminalIn de terminal, of in de vertrekhal (waar je incheckt)? Mijn badge voor terminal is ingetrokken, anders ging ik wel eens kijken![]()

Ze hebben hem waarschijnlijk ingetrokken om die reden. Ze betalen u daar om te werken en niet om elke dag een uur in die terminal rond te hangen en naar die M4 te gaan kijken. Good thinking, ze kennen u daar alIn de terminal, of in de vertrekhal (waar je incheckt)? Mijn badge voor terminal is ingetrokken, anders ging ik wel eens kijken![]()

De deuren zijn vastDat em ging kijken vonden ze nog oké, dat hij er telkens in ging zitten en "bbrrroemmm"-geluidjes maakte schrok reizigers te veel af...

Nee bijlange na niet. Een goed ondersteunende stoel is ook gewoon belangrijk als je rechtdoor aan het rijden bent.Zijsteun is toch maar belangrijk in de bochten? Voor de rest merk ik daar niets van.
Ben ik de enige die daar niks raar aan vind?Een Panamera met een aanhangwagen...
Ik vind daar eigenlijk ook niets raars aan. Ik heb ook vorig jaar eens een Lamborghini Urus met aanhangwagen gezien, dat vond ik geniaal om te zienBen ik de enige die daar niks raar aan vind?
Mag gewoon 2,2 ton trekken hoor.
Dit daarentegen...
Home
Jouw dagelijkse portie auto-inspiratie: autonieuws, rijtesten, mobiliteit en een gratis digitaal magazine als extraatje.www.groenlicht.be

Een SUV is natuurlijk al minder raar dan een murcielago heIk vind daar eigenlijk ook niets raars aan. Ik heb ook vorig jaar eens een Lamborghini Urus met aanhangwagen gezien, dat vond ik geniaal om te zien![]()

Op zo'n tractor als de Urus is dat iid niet zo eigenaardigEen SUV is natuurlijk al minder raar dan een murcielago he![]()
Ja ik doelde eigenlijk niet op de Murcielago maar op de PanameraEen SUV is natuurlijk al minder raar dan een murcielago he![]()

Correctie, een zéér leuke Porsche

Porsche is momenteel zelf enorm de GT3 (Touring) in de kijker aan het zetten. Hierdoor zie je ze momenteel ook vaak hier rondrijden (meestal in groen). Maar dat zijn dan 992's natuurlijk...Als je één dagske richting Nurburgring ga ziet ge genoeg GT3s voor een heel jaar
Daar zelfs nog een GT3 Touring gezien, eentje die k nog liever zie als de gewone![]()