"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zal wel meevallen hoor. TC vangt dat allemaal wel op. De V60 T8 heeft bvb ook gewoon de benzinemotor op de voorwielen volgens mij.

Niet "ik reed rond" maar "ik liep bij de dealer rond en ik kwam tegen:"
Zetels van BMW iX... Ze zijn daar compleet de zijsteun vergeten. Zitten echt verschrikkelijk.

BMW M3 in fancy kleurtje. Staat hem goed.

Blijkbaar een M-Performance diffuser op een BMW 1 in forged carbon. Trekt écht op niks.
In de vertrekhal op Zaventem staat er momenteel zo een M4 competition in die kleur met carbon prullerij, knap hoor.

In de vertrekhal op Zaventem staat er momenteel zo een M4 competition in die kleur met carbon prullerij, knap hoor.
In de terminal, of in de vertrekhal (waar je incheckt)? Mijn badge voor terminal is ingetrokken, anders ging ik wel eens kijken :p

In de terminal, of in de vertrekhal (waar je incheckt)? Mijn badge voor terminal is ingetrokken, anders ging ik wel eens kijken :p
Ze hebben hem waarschijnlijk ingetrokken om die reden. Ze betalen u daar om te werken en niet om elke dag een uur in die terminal rond te hangen en naar die M4 te gaan kijken. Good thinking, ze kennen u daar al :p

Dat em ging kijken vonden ze nog oké, dat hij er telkens in ging zitten en "bbrrroemmm"-geluidjes maakte schrikte reizigers te veel af...

Een Panamera met een aanhangwagen...
Ben ik de enige die daar niks raar aan vind?
Mag gewoon 2,2 ton trekken hoor.

Dit daarentegen...

Ben ik de enige die daar niks raar aan vind?
Mag gewoon 2,2 ton trekken hoor.

Dit daarentegen...
Ik vind daar eigenlijk ook niets raars aan. Ik heb ook vorig jaar eens een Lamborghini Urus met aanhangwagen gezien, dat vond ik geniaal om te zien :D

Ik ben hem tegengekomen, de wagen met nummerplaat "ALPHA"

(Eerder een eenvoudige witte bestelwagen dan eentje waar je het van zou denken van, dat past daarbij...)

Ik vraag me gewoon af waar "BETA" dan wel mag rondrijden, en of dit dan ook even mediocre is als zijn broertje :unsure:

Daarnet aan het rondpunt van Wommelgem een leuke Porsche.

20220531-200631.jpg

Laatst bewerkt:
Als je één dagske richting Nurburgring ga ziet ge genoeg GT3s voor een heel jaar 😝

Daar zelfs nog een GT3 Touring gezien, eentje die k nog liever zie als de gewone 😍

Als je één dagske richting Nurburgring ga ziet ge genoeg GT3s voor een heel jaar 😝

Daar zelfs nog een GT3 Touring gezien, eentje die k nog liever zie als de gewone 😍
Porsche is momenteel zelf enorm de GT3 (Touring) in de kijker aan het zetten. Hierdoor zie je ze momenteel ook vaak hier rondrijden (meestal in groen). Maar dat zijn dan 992's natuurlijk...

Ik zit een weekje in Stuttgart. Bij aankoop van 2 pakken waspoeder krijg je hier er een Audi SQ5 bij precies? :wtf:

Terug
Bovenaan