"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zo in het rood kan de nieuwe C mij wel smaken.

mercedes-benz-a-klasse-l-sedan-295316-640.jpg
smerig :D

Volgens mij had dus effectief niemand door dat dat een A-klasse sedan was xD
Geniaal in feite :P
Ik had het idd niet door. Vond nu wel dat hij op foto "nog harder op A klasse leek" precies :p maar dat is dus logisch :D

Ik weet trouwens niet of hij nu effectief meer op de A klasse lijkt, maar IRL lijkt de nieuwe C eigenlijk te klein voor zijn segment. Hoewel dat qua afmetingen eigenlijk niet zo is...

Ik had het idd niet door. Vond nu wel dat hij op foto "nog harder op A klasse leek" precies :p maar dat is dus logisch :D

Ik weet trouwens niet of hij nu effectief meer op de A klasse lijkt, maar IRL lijkt de nieuwe C eigenlijk te klein voor zijn segment. Hoewel dat qua afmetingen eigenlijk niet zo is...
Dat vond ik bij de vorige ook hoor.
Ik spreek dan over de sedan eh. Leek ook wat klein tegenover de andere.

Heb de nieuwe nog niet van dichtbij gezien. Zou graag wel eens het interieur van dichtbij willen zien. Dat gaat volgens mij ook tegenvallen.

Qua exterieur gaat er in dat segment niks boven een giullia, 3 en XE in mijn ogen. De S60 is ook wel knap alleen de achterlichten doen het niet voor mij.

Volgens mij had dus effectief niemand door dat dat een A-klasse sedan was xD
Geniaal in feite :p
Ik wist dat wel, ik speelde gewoon mee. :unsure:

Nu, in dat geval gewoon een extra nutteloos model erbij voor Mercedes. Daar zijn ze precies ook wel goed in geworden.

Ik zag gisteren een Mercedes met nummerplaat 1-DVR-53
Dat moet dus een gepersonaliseerde zijn, maar ik vind het vreemd om iets te nemen dat zo hard lijkt op het gewone formaat. Erg gepersonaliseerd kan je dat toch niet noemen? Of zou het net bewust zijn zodat mensen zijn kentekenplaat niet onthouden?

Dat moet dus een gepersonaliseerde zijn, maar ik vind het vreemd om iets te nemen dat zo hard lijkt op het gewone formaat. Erg gepersonaliseerd kan je dat toch niet noemen? Of zou het net bewust zijn zodat mensen zijn kentekenplaat niet onthouden?
Misschien is dat een gepersonaliseerde nummerplaat die al lang mee gaat (nog voor je écht gepersonaliseerde mocht nemen)?
En is dat pakweg een "Dirk Van Ranst uit het jaar '53"

Misschien is dat een gepersonaliseerde nummerplaat die al lang mee gaat (nog voor je écht gepersonaliseerde mocht nemen)?
Waren dat dan geen 9-XXX-XX?
De eigenaar van Kitschclub, Magic, Club 69,... Bart Roman, had in die tijd 9-ROM-69 en dat was ongeveer as far as you could go

Of die persoon komt vaak in Nederland en wil de flitspalen daar in verwarring brengen? :D

Nee, dat kan niet want die zijn niet in dat formaat. DVR-53 zou een oude kunnen zijn, maar 1-DVR-53 is dus echt 1 van de nieuwste regels.

Onlangs een Donkervoort op de Mechelse ring. Eerste keer dat ik er eentje in het wild zie, denk ik.
Staat nog op camera normaal, 1 van de dagen eens exporteren.

Terug
Bovenaan