TYPHOON-online
Well-known member
smerigZo in het rood kan de nieuwe C mij wel smaken.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smerigZo in het rood kan de nieuwe C mij wel smaken.
![]()

FtfyOpvallend hoe bijna iedereen hetzelfde vindt over de nieuwe C-klasse
Zelden zo veel teleurstelling hier![]()
Wat niet ongewoon is, is dat @MrKend54l weer een andere mening heeft dan de restOpvallend hoe bijna iedereen hetzelfde vindt over de nieuwe C-klasse
Zelden zo veel eensgezindheid hier![]()

Ik zei toch dat het een A-klasse was.Volgens mij had dus effectief niemand door dat dat een A-klasse sedan was xD
Geniaal in feite![]()
Toegeven het is wel een render van de lange wielbasis versie van de A.Ik zei toch dat het een A-klasse was.

Ik had het idd niet door. Vond nu wel dat hij op foto "nog harder op A klasse leek" preciesVolgens mij had dus effectief niemand door dat dat een A-klasse sedan was xD
Geniaal in feite![]()
maar dat is dus logisch 
Dat vond ik bij de vorige ook hoor.Ik had het idd niet door. Vond nu wel dat hij op foto "nog harder op A klasse leek" preciesmaar dat is dus logisch
Ik weet trouwens niet of hij nu effectief meer op de A klasse lijkt, maar IRL lijkt de nieuwe C eigenlijk te klein voor zijn segment. Hoewel dat qua afmetingen eigenlijk niet zo is...
Ik wist dat wel, ik speelde gewoon mee.Volgens mij had dus effectief niemand door dat dat een A-klasse sedan was xD
Geniaal in feite![]()

Misschien is dat een gepersonaliseerde nummerplaat die al lang mee gaat (nog voor je écht gepersonaliseerde mocht nemen)?Ik zag gisteren een Mercedes met nummerplaat 1-DVR-53
Dat moet dus een gepersonaliseerde zijn, maar ik vind het vreemd om iets te nemen dat zo hard lijkt op het gewone formaat. Erg gepersonaliseerd kan je dat toch niet noemen? Of zou het net bewust zijn zodat mensen zijn kentekenplaat niet onthouden?
Waren dat dan geen 9-XXX-XX?Misschien is dat een gepersonaliseerde nummerplaat die al lang mee gaat (nog voor je écht gepersonaliseerde mocht nemen)?
En is dat pakweg een "Dirk Van Ranst uit het jaar '53"
Of die persoon komt vaak in Nederland en wil de flitspalen daar in verwarring brengen?Ik zag gisteren een Mercedes met nummerplaat 1-DVR-53
Dat moet dus een gepersonaliseerde zijn, maar ik vind het vreemd om iets te nemen dat zo hard lijkt op het gewone formaat. Erg gepersonaliseerd kan je dat toch niet noemen? Of zou het net bewust zijn zodat mensen zijn kentekenplaat niet onthouden?

Nee, dat kan niet want die zijn niet in dat formaat. DVR-53 zou een oude kunnen zijn, maar 1-DVR-53 is dus echt 1 van de nieuwste regels.Misschien is dat een gepersonaliseerde nummerplaat die al lang mee gaat (nog voor je écht gepersonaliseerde mocht nemen)?
En is dat pakweg een "Dirk Van Ranst uit het jaar '53"