Met 455pk en 709Nm koppel kan dat natuurlijk ook moeilijk andersEen Volvo V60 T8 aan de lichten, die gaan ook goed vooruit precies.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met 455pk en 709Nm koppel kan dat natuurlijk ook moeilijk andersEen Volvo V60 T8 aan de lichten, die gaan ook goed vooruit precies.

Bleven eigenlijk exact naast mekaar. Maar bij 100 ben ik van het gas gegaan. (Was een (lege) baan van 90)Met 455pk en 709Nm koppel kan dat natuurlijk ook moeilijk anders![]()
Hahaha, ja, een Polestar engineered is exact even snel als 545e. Wel grappig dat zoveel mensen zo lyrisch zijn over de 545 (en terecht), maar eigenlijk biedt Volvo dat pakket al jaren aan...Bleven eigenlijk exact naast mekaar. Maar bij 100 ben ik van het gas gegaan. (Was een (lege) baan van 90)

Heb zelf nog niet met een T8 gereden, maar ik lees ook vaak dat dat allemaal was bruusk/hakkelig aanvoelt.Hahaha, ja, een Polestar engineered is exact even snel als 545e. Wel grappig dat zoveel mensen zo lyrisch zijn over de 545 (en terecht), maar eigenlijk biedt Volvo dat pakket al jaren aan...
Maar ik vond de Volvo destijds totaal niet aangenaam rijden, en dat is ook van belang he![]()

Als het de oude versie is dan zou hij aan u gewaagd moeten zijn. Heeft 392pk, 4x4 en is iets lichter.Heb zelf nog niet met een T8 gereden, maar ik lees ook vaak dat dat allemaal was bruusk/hakkelig aanvoelt.
Maar stond er wel van te kijken hoe die uit de startblokken schoot![]()

Was sowieso de oude versie. Ik had mijn ouders ook in de wagenAls het de oude versie is dan zou hij aan u gewaagd moeten zijn. Heeft 392pk, 4x4 en is iets lichter.
Maar de nieuwe heeft 455pk eh, dat is nog een pak meer dan u. Die hou jij niet bij hoor![]()

Uitvluchten! Uitvluchten!Was sowieso de oude versie. Ik had mijn ouders ook in de wagen![]()

Ach ja, binnen dit en een paar maanden win je nog niet meer aan de stoplichten van de gemiddelde bedrijfswagen als ik die bestellingen hier allemaal zieUitvluchten! Uitvluchten!![]()

Zwarte logo's is 10pk extra heDa's toch meestal met van die foorbakken zoals de jouwe..? Veel uiterlijk vertoon maar amper vooruit te krijgen

Bij de Volvo is het gouden gordels en effectief 10 PKZwarte logo's is 10pk extra he![]()

Volgens de configuratie allebei in 4,6sec naar de 100 hoor.Als het de oude versie is dan zou hij aan u gewaagd moeten zijn. Heeft 392pk, 4x4 en is iets lichter.
Maar de nieuwe heeft 455pk eh, dat is nog een pak meer dan u. Die hou jij niet bij hoor![]()
Slakken dus. En dan gaan die op het linkervak staan bij een rood lichtVolgens de configuratie allebei in 4,6sec naar de 100 hoor.
Pluim op de hoed van BMW dan toch met 60pk minder

Eerder Volvo die conservatief is en BMW heel optimistischVolgens de configuratie allebei in 4,6sec naar de 100 hoor.
Pluim op de hoed van BMW dan toch met 60pk minder

Als BMW fanboy zou je nochtans moeten weten dat het steeds omgekeerd is.Eerder Volvo die conservatief is en BMW heel optimistisch
Zwarte badges is sowieso al +0,4s erbij naar de honderd.
Beter een slak dan een goudvis in een visbokaalSlakken dus. En dan gaan die op het linkervak staan bij een rood licht![]()
![]()

Ik heb die van de iX3 getest - ook begrensd op 180, maar die jakkert door tot 189 op de teller (188 op Waze). Dan is het afgelopen, en die stop komt vrij abrupt, dus ik kan mij inbeelden dat het bij zo'n 400pk machine nog een pak erger is.DAn rij je met een Volvo van 450pk, kun je niet sneller dan 180. Ik weet dat je dat sowieso niet mag, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die zo een powercar heeft, niet minstens 1x zijn grenzen heeft getest.
Is dat dan zo erg? Die grens test je 1x en dan kom je er niet meer aan. 180 is nog altijd snel zat.DAn rij je met een Volvo van 450pk, kun je niet sneller dan 180. Ik weet dat je dat sowieso niet mag, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die zo een powercar heeft, niet minstens 1x zijn grenzen heeft getest.