"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Bleven eigenlijk exact naast mekaar. Maar bij 100 ben ik van het gas gegaan. (Was een (lege) baan van 90)
Hahaha, ja, een Polestar engineered is exact even snel als 545e. Wel grappig dat zoveel mensen zo lyrisch zijn over de 545 (en terecht), maar eigenlijk biedt Volvo dat pakket al jaren aan...

Maar ik vond de Volvo destijds totaal niet aangenaam rijden, en dat is ook van belang he :D

Hahaha, ja, een Polestar engineered is exact even snel als 545e. Wel grappig dat zoveel mensen zo lyrisch zijn over de 545 (en terecht), maar eigenlijk biedt Volvo dat pakket al jaren aan...

Maar ik vond de Volvo destijds totaal niet aangenaam rijden, en dat is ook van belang he :D
Heb zelf nog niet met een T8 gereden, maar ik lees ook vaak dat dat allemaal was bruusk/hakkelig aanvoelt.

Maar stond er wel van te kijken hoe die uit de startblokken schoot :D

Heb zelf nog niet met een T8 gereden, maar ik lees ook vaak dat dat allemaal was bruusk/hakkelig aanvoelt.

Maar stond er wel van te kijken hoe die uit de startblokken schoot :D
Als het de oude versie is dan zou hij aan u gewaagd moeten zijn. Heeft 392pk, 4x4 en is iets lichter.
Maar de nieuwe heeft 455pk eh, dat is nog een pak meer dan u. Die hou jij niet bij hoor :P

Als het de oude versie is dan zou hij aan u gewaagd moeten zijn. Heeft 392pk, 4x4 en is iets lichter.
Maar de nieuwe heeft 455pk eh, dat is nog een pak meer dan u. Die hou jij niet bij hoor :p
Was sowieso de oude versie. Ik had mijn ouders ook in de wagen :unsure:

Maar de nieuwe heeft 455pk eh, dat is nog een pak meer dan u. Die hou jij niet bij hoor :p
Volgens de configuratie allebei in 4,6sec naar de 100 hoor.
Pluim op de hoed van BMW dan toch met 60pk minder

DAn rij je met een Volvo van 450pk, kun je niet sneller dan 180. Ik weet dat je dat sowieso niet mag, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die zo een powercar heeft, niet minstens 1x zijn grenzen heeft getest.

DAn rij je met een Volvo van 450pk, kun je niet sneller dan 180. Ik weet dat je dat sowieso niet mag, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die zo een powercar heeft, niet minstens 1x zijn grenzen heeft getest.
Ik heb die van de iX3 getest - ook begrensd op 180, maar die jakkert door tot 189 op de teller (188 op Waze). Dan is het afgelopen, en die stop komt vrij abrupt, dus ik kan mij inbeelden dat het bij zo'n 400pk machine nog een pak erger is.

Is dat dan zo erg? Die grens test je 1x en dan kom je er niet meer aan. 180 is nog altijd snel zat.
Hoeveel van alle 3liters die er rondrijden in België denk je die al boven 200 gezeten hebben? Volgens mij bijna geen enkele.
Optreksnelheden en hernemingen vind ik 100x belangrijker dan een topsnelheid die ik toch nooit ga testen.

Terug
Bovenaan