Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat dan zo erg? Die grens test je 1x en dan kom je er niet meer aan. 180 is nog altijd snel zat.
Hoeveel van alle 3liters die er rondrijden in België denk je die al boven 200 gezeten hebben? Volgens mij bijna geen enkele.
Optreksnelheden en hernemingen vind ik 100x belangrijker dan een topsnelheid die ik toch nooit ga testen.
Erg? Nee.Is dat dan zo erg? Die grens test je 1x en dan kom je er niet meer aan. 180 is nog altijd snel zat.
Hoeveel van alle 3liters die er rondrijden in België denk je die al boven 200 gezeten hebben? Volgens mij bijna geen enkele.
Optreksnelheden en hernemingen vind ik 100x belangrijker dan een topsnelheid die ik toch nooit ga testen.
Goh, een Yaris GR heeft een topsnelheid van 230. Een Lotus Elise Cup 250 haalt ook net geen 250km/u. Die wagens hebben ook puur geen hogere topsnelheid omdat de versnellingsbak is ingesteld voor snellere acceleraties en niet voor topsnelheid. Exact wat Volvo dus ook zegt met hun begrenzer.Erg? Nee.
Flauw? Persoonlijk? Ja, vind het toch wat wringen dat ze een wagen met 450PK 'toeknijpen' voor 'veiligheid'. Redelijk contradictorisch en teveel inspelend op het typische Volvo brave burger gevoel. Je zal toch maar eens teveel emotie ervaren he ...
Maar zowel de Yaris als de Elise zijn niet bedoeld om echt snel rechtdoor te gaan, in tegenstelling tot zo'n Volvo en M5. Niet dat ik een M5 en de Volvo over de zelfde kam wil scheren.Goh, een Yaris GR heeft een topsnelheid van 230. Een Lotus Elise Cup 250 haalt ook net geen 250km/u. Die wagens hebben ook puur geen hogere topsnelheid omdat de versnellingsbak is ingesteld voor snellere acceleraties en niet voor topsnelheid. Exact wat Volvo dus ook zegt met hun begrenzer.
En je kan hetzelfde zeggen van een M5 he, die zijn topsnelheid zit waarschijnlijk ook 100km/u onder wat hij kan halen...
Klopt, maar ik vind dat bij de Volvo veel minder erg aangezien dat een wagen is die totaal geen sportiviteit ambieert.Maar zowel de Yaris als de Elise zijn niet bedoeld om echt snel rechtdoor te gaan, in tegenstelling tot zo'n Volvo en M5. Niet dat ik een M5 en de Volvo over de zelfde kam wil scheren.
Die relatief lage max snelheid van de Volvo zou voor mij geen belemmering zijn om die te kopen, maar ik begrijp wel dat het wat kan 'wringen'.

Inderdaad.Die grille van die bwm is ook om slecht van te worden, fucking hell zo lelijk.
Uiteindelijk went dat wel. Toen Audi overstapte naar single frame grill (de grille in 1 geheel zoals we die vandaag kennen), schreeuwde iedereen ook moord en brand. En vandaag valt niemand daar nog over dat we dat ooit lelijk vonden.Inderdaad.
Nieuw design van BMW vind ik nu eens echt niet geslaagd.
De model Y is inderdaad ook lelijk. Ondanks dat ik die auto wel zou kiezen als het in budget zou vallen.Een recente wagen die ik esthetisch echt vreselijk vind is de Tesla Y. Dat vind ik persoonlijk echt een gedrocht, die proporties kloppen gewoon niet.

Ik weet nu niet wat erger is een beetje een saaie muis zijn of gewoon ronduit een laakbare smaak hebbenEn dan moet je bedenken dat die auto ruim een ton kost
Anderzijds las ik vroeger toch vaak geklaag over hoe saai en grijs leasewagens altijd zijn... De bestuurder van deze wagen kan je moeilijk van saaiheid beschuldigen![]()