"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wanneer krijgt ge uwe? Ben wel benieuwd naar uw spec op echte foto's. Met carbon toestanden enzo :D

Eind maart/begin april denk ik.
Steekt niet op een week ook, maar ik ga wel blij zijn als het zo ver is. Hopelijk de tesla buiten voor een redelijke prijs. Begin daar wat aan te twijfelen :p

PHmxZNZ.png

Gisteren voor de 1e x een Honda E tegengekomen
Speciaal design, zal nie slecht uit, maar vanaf 35k no thanks

Gisteren voor de 1e x een Honda E tegengekomen
Speciaal design, zal nie slecht uit, maar vanaf 35k no thanks
Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.
Echt zot dat ze voor zo'n kleine wagen (althans zo ziet hij er toch uit) 35k vragen.

Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.
Echt zot dat ze voor zo'n kleine wagen (althans zo ziet hij er toch uit) 35k vragen.
Gezien de huidige voorraadcrisis lijken me die prijzen alleen maar hoger te gaan uitkomen.

Dat is niet meer dan Peugeot vraagt voor een e-208 GT. Of Fiat voor een goed uitgeruste elektrische 500...

Dat is niet meer dan Peugeot vraagt voor een e-208 GT. Of Fiat voor een goed uitgeruste elektrische 500...
Fiat is ondertussen al serieus gezakt dacht ik. Die hadden bij hun lancering een prijs van 50k er op geplakt, ondertussen is dat gehalveerd.

Lol je volgt de prijzen niet echt eh? :p
Mijn zus is gaan kijken voor een ford fiesta ST-line met 1.0, 22k met kortingen af.

Ik heb mij al neergelegd dat als je iet of wat wilt je 30k kwijt bent en als je EV somt daar nog is 10k mag bijlappen.

Laat u niet vangen aan de vanafprijzen maar kijk naar de prijzen voor een uitgeruste wagen.

Gisteren een 320i zien rijden met 'M3' links op de achterkant geplakt. Maar zijn andere monogram hing er nog op, de M3 was scheef geplakt en hij had de diffusor laten steken maar slechts langs één kant (lelijke) uitlaten. Veel gortiger en dommer dan dat wordt het niet. De mensen die een M3 kennen lachen u vierkant uit en de mensen die het niet kennen kan het geen reet schelen.

En dan even optrekken zodat de twee conservenblikken als uitlaat wat lawaai maakten, want ik kreffelde namelijk voorbij tegen de toegelaten snelheid... Pfoeh, dieptriest.

Wel absoluut gesmoked met de mijne toen hij daarna nog eens optrok. :unsure:

Laatst bewerkt:
Recent een RS6 ABT tegengekomen.
Beetje zoals deze maar dan met neutralere kleuren en gewone oversized velgen.

Ik versta eigenlijk niet hoe die legaal kan zijn, aan de voorbumper zijn er toch gevaarlijke uitsteeksels?
Trouwens als je die van schuin achter bekijkt, lijkt het wel alsof de voorbumper er half afgevallen is omdat je er op zo veel plaatsen los door kan kijken. Ook wel raar zicht om te zien aan 120km/u op de autostrade.

Terug
Bovenaan