Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer krijgt ge uwe? Ben wel benieuwd naar uw spec op echte foto's. Met carbon toestanden enzoDaarnet m'n eerste i4 m50 gezien. Ben blij hem eens gezien te hebben. Valt dik mee op het eerste zicht.

Wanneer krijgt ge uwe? Ben wel benieuwd naar uw spec op echte foto's. Met carbon toestanden enzo![]()

Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.Gisteren voor de 1e x een Honda E tegengekomen
Speciaal design, zal nie slecht uit, maar vanaf 35k no thanks
Gezien de huidige voorraadcrisis lijken me die prijzen alleen maar hoger te gaan uitkomen.Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.
Echt zot dat ze voor zo'n kleine wagen (althans zo ziet hij er toch uit) 35k vragen.
Dat is niet meer dan Peugeot vraagt voor een e-208 GT. Of Fiat voor een goed uitgeruste elektrische 500...Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.
Echt zot dat ze voor zo'n kleine wagen (althans zo ziet hij er toch uit) 35k vragen.
Dat maakt het niet minder zot hoorDat is niet meer dan Peugeot vraagt voor een e-208 GT. Of Fiat voor een goed uitgeruste elektrische 500...

Fiat is ondertussen al serieus gezakt dacht ik. Die hadden bij hun lancering een prijs van 50k er op geplakt, ondertussen is dat gehalveerd.Dat is niet meer dan Peugeot vraagt voor een e-208 GT. Of Fiat voor een goed uitgeruste elektrische 500...
Zou mij enorm verbazen dat een Fiat 500 ooit voor 50k is voorgesteld?Fiat is ondertussen al serieus gezakt dacht ik. Die hadden bij hun lancering een prijs van 50k er op geplakt, ondertussen is dat gehalveerd.
Lol je volgt de prijzen niet echt eh?Ook al een paar keer gezien. Wel telkens met garage reclame, ik betwijfel of er veel verkocht worden.

Er heeft iemand effectief die uitlaat gekocht? :OAire de Wanlin richting Luxemburg
![]()
![]()
![]()
![]()