"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Maar what the actual flying f* :laugh:
Nee niet geslaagd die uitlaat, wie geeft er daar nu zoveel geld aan uit :rofl:

Ik vind die uitlaat nog wel cool, maar ik kan soms wel iets met een hoek af appreciëren. Maar die spoiler en side skirts halen heel de lijn uit de wagen. Het model oogt ook niet breed en agressief genoeg voor zoiets te doen slagen. De vorige 4-reeks daarentegen had dat beter kunnen verwerken.

Dit ziet er echt wel best afschuwelijk uit.

Vandaag een combinatie van een rondrit hier in de buurt en "Porsche & coffee". Heel veel moois te zien dus.
Bij Porsche en coffee alle generaties 911 in verschillende smaken, ook boxsters, caymans en taycans natuurlijk.
Stond ook een 914, was wel tof is om nog eens te zien. Hij rammelde wel :D
Ik miste er echter wel de echt exclusieve auto's (918, Carrera gt, GT2RS, 935, ...). Zeker als er dealers meedoen aan zo'n event, kunnen die dat toch vaak vast krijgen.
Op de rondrit oa een Giulia qv, Ferrari 458, een oldsmobile maar vraag me niet welk type, oude Ford f150 (de 50's versie), ...

Gisteren achter iets elektrisch van BMW gehangen. Zo'n i spel. een vierkante bak met van die smalle lampen vanachter.
Djeezes , wat een gedrocht.

edit : is blijkbaar een iX. En meer dan 100 000€. Damn.

Gisteren achter iets elektrisch van BMW gehangen. Zo'n i spel. een vierkante bak met van die smalle lampen vanachter.
Djeezes , wat een gedrocht.

edit : is blijkbaar een iX. En meer dan 100 000€. Damn.
BMW heeft altijd al de ambitie gehad, en ook al bijna altijd waar gemaakt, om beter te zijn dan hun concurrenten.

Nu was hun doel om de lelijkste auto te bouwen, en daar zijn ze echt wel in geslaagd. Daar kan de concurrentie niet aan tippen!

Ik vind die dus echt nog meevallen IRL :unsure:
Ik blijf me afvragen waar het misgegaan is bij BMW om zo'n lelijk ding te maken. Ik vind het gewoon totaal geen BMW.
De gelijkenissen met de rest van de BMW familie ontbreken gewoonweg. Enkel de lelijke grille is er nog die zegt dat het een BMW is. Al had ik het meteen geloofd dat dit een model zou zijn van een BMW na-apend merk in China (zoals de BMW 7 en X5 ook al nagedaan zijn).
En natuurlijk de logo's geven het ook weg, maar dat is anders vind ik.

In de juiste spec is dat eigenlijk toch nog wel een knappe wagen.
Ik vind hem irl ook kleiner uitvallen dan op foto's, een X5 lijkt groter

In de juiste spec is dat eigenlijk toch nog wel een knappe wagen.
Ik vind hem irl ook kleiner uitvallen dan op foto's, een X5 lijkt groter
Het hangt enorm van de hoek af (wat niet echt een positief punt is he :p, je wil een wagen die uit elke hoek mooi is).
Maar hij lijkt inderdaad een stuk kleiner dan een X5, en imo zelfs dan een X3. Geen idee waardoor dat komt, maar het is me ook echt al opgevallen.

Het hangt enorm van de hoek af (wat niet echt een positief punt is he :p, je wil een wagen die uit elke hoek mooi is).
Maar hij lijkt inderdaad een stuk kleiner dan een X5, en imo zelfs dan een X3. Geen idee waardoor dat komt, maar het is me ook echt al opgevallen.
Ziet er wat slicker uit. Voorruit gaat minder stijl omhoog, motorkap komt hoger zonder dat de dakhoogte even fel stijgt (denk ik) en het is over het algemeen wat zachter qua hoeken. Dat doet de wagen kleiner ogen. Het is ook een meer moderne look gecombineerd met kleinere lichten enzovoort. Ik denk ook dat het een ander verhaal is als ze in werkelijkheid naast elkaar staan.

Meer wetenschappelijk gezegd : in matchbox vorm krijgt ge hem waarschijnlijk gemakkelijker in uw reet geduwd dan een X5 en dat zou ge niet verwachten van zo een groot formaat van wagen.

Terug
Bovenaan