"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Heeft hij die C63 estate nog?
Jaja, maar die wordt (een van deze weken) vervangen door een Emira he. Al ben ik nog niet overtuigd dat de C63 effectief weg zal gaan :D
Dus momenteel is het
C63
Fiat 500
Z4 28i
Elise Cup 250
Nog een Elise, maar die zijn ze nog aan het ombouwen voor circuit, zou eens moeten horen hoe het daarmee staat :D
Mobil home
en binnenkort dan Emira.

Stevig wagenpark toch wel :D

Een rendabel concept, hoe simpel ook, succesvol opschalen is toch altijd een enorme prestatie die je echt niet kan onderschatten...

Een rendabel concept, hoe simpel ook, succesvol opschalen is toch altijd een enorme prestatie die je echt niet kan onderschatten...
En ik weet nu niet wanneer hij ermee begonnen is, maar in elk geval lang voordat er duidelijkheid was rond wetgeving etc. Dus dat was ook wel een enorm risico... Dus combinatie van veel en hard werk, en een portie geluk (dat er komt door dat risico te nemen).

Nu, ik ben jaloers op het wagenpark, maar niet op zijn leven (incl werk) ze... :p

Ik rij heel vaak 's avonds op de E17 Gent -> Kortrijk, en bijna elke keer kom ik meerdere voertuigen uitzonderlijk vervoer tegen met van die werfwoningen erop. Het viel mij een paar dagen naeen op, maar dat is nu al meerdere weken en maanden dat het elke avond prijs is

Ik rij heel vaak 's avonds op de E17 Gent -> Kortrijk, en bijna elke keer kom ik meerdere voertuigen uitzonderlijk vervoer tegen met van die werfwoningen erop. Het viel mij een paar dagen naeen op, maar dat is nu al meerdere weken en maanden dat het elke avond prijs is
Mss in het kader van vluchtelingen opvang cfr Oekraïne?

Ik dacht ook iets met vluchtelingen, volgens mij gaan ze wel naar de kust want ik kom ze altijd net na Gent tegen, daar richting E40 ofwel Brussel ofwel Oostende

Ik dacht ook iets met vluchtelingen, volgens mij gaan ze wel naar de kust want ik kom ze altijd net na Gent tegen, daar richting E40 ofwel Brussel ofwel Oostende
Die nooddorpen ofzo, zou wel kunnen?
Enige andere dat ik kan bedenken zou een hele grote werf zijn (genre Oosterweel), maar weet niet direct waar er daar zo eentje zou zijn.

Er zijn momenteel maar 2 nooddorpen, in Antwerpen en Mechelen. Er waren er nog voorzien, maar het ziet er niet naar uit dat die er ook gaan komen.

Afgelopen week nog zo ene in Wallonië gezien.
Zag er op het eerste zicht nog nie slecht uit.
Hij zag er imo best oké uit. Oké, goed gekopieerd, maar dat is beter dan slecht bedacht...

Maar, 1.5l met 136PK in een tank van meer dan 2 ton. Ge gaat geduld mogen hebben...

Gisteren een KTM X-Bow hier in de straat. Beetje vreemd, lijkt me toch vnl iets om op circuit met een helm op rond te bollen, zonder die voorruit lijkt er mij weinig fun aan zo gewoon op de weg.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan