Heeft hij die C63 estate nog?Hoe verdient ge ander zoveel geld he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij die C63 estate nog?Hoe verdient ge ander zoveel geld he![]()
Jaja, maar die wordt (een van deze weken) vervangen door een Emira he. Al ben ik nog niet overtuigd dat de C63 effectief weg zal gaanHeeft hij die C63 estate nog?

Sowieso wel te gek voor woorden hoe je met zo iets stom zoveel geld kan verdienenIk dacht dat de vape hype ondertussen wel voorbij was![]()

Bwa, snel eens geteld, 41 fysieke winkels, dat is al een serieuze keten he... Het is nu niet dat het om "een klein winkeltje" gaatSowieso wel te gek voor woorden hoe je met zo iets stom zoveel geld kan verdienen![]()

En ik weet nu niet wanneer hij ermee begonnen is, maar in elk geval lang voordat er duidelijkheid was rond wetgeving etc. Dus dat was ook wel een enorm risico... Dus combinatie van veel en hard werk, en een portie geluk (dat er komt door dat risico te nemen).Een rendabel concept, hoe simpel ook, succesvol opschalen is toch altijd een enorme prestatie die je echt niet kan onderschatten...

Mss in het kader van vluchtelingen opvang cfr Oekraïne?Ik rij heel vaak 's avonds op de E17 Gent -> Kortrijk, en bijna elke keer kom ik meerdere voertuigen uitzonderlijk vervoer tegen met van die werfwoningen erop. Het viel mij een paar dagen naeen op, maar dat is nu al meerdere weken en maanden dat het elke avond prijs is
Die nooddorpen ofzo, zou wel kunnen?Ik dacht ook iets met vluchtelingen, volgens mij gaan ze wel naar de kust want ik kom ze altijd net na Gent tegen, daar richting E40 ofwel Brussel ofwel Oostende

Ahja, de Hyaudi X1!
Afgelopen week nog zo ene in Wallonië gezien.
Hij zag er imo best oké uit. Oké, goed gekopieerd, maar dat is beter dan slecht bedacht...Afgelopen week nog zo ene in Wallonië gezien.
Zag er op het eerste zicht nog nie slecht uit.
Heeft die enkel een achteruit dan?Gisteren een KTM X-Bow hier in de straat. Beetje vreemd, lijkt me toch vnl iets om op circuit met een helm op rond te bollen, zonder die vooruit lijkt er mij weinig fun aan zo gewoon op de weg.