"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Gisteren een KTM X-Bow hier in de straat. Beetje vreemd, lijkt me toch vnl iets om op circuit met een helm op rond te bollen, zonder die voorruit lijkt er mij weinig fun aan zo gewoon op de weg.
De kans is vrij groot dat hij dan op weg was naar een circuit he :). Ik vermoed dat er weinig mensen zo eentje hebben staan om eens te gaan toeren...

De kans is vrij groot dat hij dan op weg was naar een circuit he :). Ik vermoed dat er weinig mensen zo eentje hebben staan om eens te gaan toeren...
Auto Tune Heinz is (was?) verdeler er van. Stefan Everts heeft nog ene gehad.

Hier is geen circuit in de buurt :unsure:

Reed in elk geval zonder helm op en zonder vooRRuit. Kan mij niet echt inbeelden dat ge daarmee lekker kunt doorsjezen.

Hier is geen circuit in de buurt :unsure:

Reed in elk geval zonder helm op en zonder vooRRuit. Kan mij niet echt inbeelden dat ge daarmee lekker kunt doorsjezen.

Hij kan ook in de buurt wonen en van daaruit vertrekken he :P
Of eens gaan showen bij iemand die bij u in de buurt woont :P

In elk geval is het nu niet het type funcar dat vaak op de openbare weg gebruikt wordt. Idem voor de Ariel Atom bvb...

Mja, heb hem hier nog nooit gezien in de buurt, maar ik vermoed idd dat het iemand was die een kort ritje deed.

Naar een circuit is van hieruit te ver, ik denk dat je die eerder op een remorque zet dan.

Renault had vroeger ook een model zonder voorruit, maar daar hebben ze dan na een tijdje toch een ruit ingestoken omdat ie voor geen meter verkocht...

413px-Renault_Spider_Monaco_IMG_1222.jpg

Jaja, maar die wordt (een van deze weken) vervangen door een Emira he. Al ben ik nog niet overtuigd dat de C63 effectief weg zal gaan :D
Dus momenteel is het
C63
Fiat 500
Z4 28i
Elise Cup 250
Nog een Elise, maar die zijn ze nog aan het ombouwen voor circuit, zou eens moeten horen hoe het daarmee staat :D
Mobil home
en binnenkort dan Emira.

Stevig wagenpark toch wel :D
I stand corrected :p, de C63 gaat weg voor een Range Rover Sport PHEV, de Emira is dus gewoon extra.

Gisteren een ‘Audi E-tron GT’ zien rijden. Geen idee of die echt zeldzaam is, maar is toch de eerste keer dat ik deze zag. Posche vibes.

9882B6D4-3874-4E6C-9661-A49F6F1D01E4.png

Ik zie ze af en toe rondrijden, maar ik krijg daar toch niet echt Porsche vibes van.
Daarvoor zijn de lijnen niet strak genoeg en de kleurverschillen met de grille en diffuser geven ook direct weg dat het geen Porsche is.

Gisteren een ‘Audi E-tron GT’ zien rijden. Geen idee of die echt zeldzaam is, maar is toch de eerste keer dat ik deze zag. Posche vibes.

Bekijk bijlage 9740
Ik kom er op weg naar het werk altijd een paar tegen (waarschijnlijk dezelfde altijd...). En ik vind hem knapper dan de e-tron.

Het komt wel over als een mastodont van een auto voor mij. Veel groter dan het op foto lijkt.

RsQ8 en een Jeep Grand Cherokee SRT die met elkaar aan het spelen waren op de grote ring in Hasselt.
Gaan toch vlotjes vooruit voor zo'n zwaargewichten

Terug
Bovenaan