+ je moet je eens inbeelden dat je als hoogbejaarde of zieke mens in de buurt van zo een plek woont. Dementie, parkinson, kanker, etc. en je wordt dan een hele nacht wakker gehouden door zo een figuren.
Ik lijd aan een van deze en ik woon in de buurt.Centrum van het stad.
Ik heb de beats goed gehoord maar bon ik heb me er niet extremer aan geërgerd dan het lawaai van de café tegenover mij soms.
Was het leuk neen,maar het was ook niet extreem irritant al kan ik wel best geloven als je in de directe omgeving woont dat dit de spuigaten uitliep en dat je je beklag gaat doen.
Zou ik dan hetzelfde doen,waarschijnlijk wel.
Electoraal betekent het voor mij geen verandering,want ik zal zoals altijd blanco stemmen.
Of het nu persoon x is die burgemeester/premier kamer-of senaatlid is of persoon y of z,mij maakt dat niks uit.
Ik ben mijn vertrouwen in politiek/justitie al lang kwijt en niet door de recente schandalen die hier naar buiten zijn gekomen.
Als je denkt dat zulke zaken in andere gemeentes niet gebeurd ben je echt wel naïef.
Politiek staat voor mij gelijk aan corruptie in elke laag van zijn bestaan.
Niet alleen de Belgische politiek maar heel het globale gebeuren is rot tot en met.
Dat is al in de tijd van de Romeinen en dat zal altijd zo blijven.
Dooddoener maar is wel de realiteit.
Daarmee dat ik zelden op politieke issues reageer.
Het gewone bloesemtoerisme is ook niet zo onschuldig als het lijkt hoor,er zijn er genoeg die met een hele hifi installatie op hun rug fietsen/wandelen/joggen/paardrijden etc.....
En hoeveel afval wordt er dan ook niet door de brave toeristen achtergelaten.
De gewone toerist stapt ook eens ff van zijn fiets af en doet zijn sanitaire behoefte tegen een boompje in de plantage of ergens in een bosje.
Wat wel niet moet is om iemands tuin/brievenbus/auto .... daarvoor als tool te gebruiken.
Ik vind gewoon dat dit teveel media aandacht krijgt terwijl er volgens mij ergere dingen zijn die in de doofpot worden gestoken.