Indiana Jones and the Great Circle - Premium Edition

Einddatum + uur van de verkoop
08/05/2025 22:00

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (398/398)
Algemene informatie/specificaties
Indiana Jones and the Great Circle - Premium Edition (digitale code)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Te koop:

Indiana Jones and the Great Circle - Premium Edition (digitale code)

Komt uit de Collector's Edition, maar ik wil de game (als fan) liever toch fysiek.

Premium Edition bevat dus DLC (twv 35 euro) en de game zelf. Nieuwprijs is 110 euro.

Gaat enkel weg aan de minimumprijs, anders los ik ze toch zelf in. Lager bieden heeft dus geen zin. (echt niet)
Ruilen kan eventueel ook. Ik zoek nog: Astro Bot, Black Myth Wukong, Sniper Elite Resistance (allen met opleg wel)

Min prijs: 85
Meeneem: 95

Moest het het de gewone editie zijn (niet zo duur) zou ik bod durven plaaten, maar snap uw prijs van de Premium edition

Up, niemand bod of ruilvoorstel? (is beyondgaming echt dood op b&s?)
Kind of dood ja. Is zelfs een dedicated thread voor. Weinig aanbod zorgt voor weinig vraag & omgekeerd.
Prijs is nochtans lager dan elders, dus dat zal het niet zijn.
Lijkt mij niet dat hij rechtstreeks refereert naar jouw vraagprijs, maar naar de prijs in 't algemeen.
Ook al is jouw prijs een beetje lager dan de retail prijs, 95 EUR blijft voor velen veel gevraagd, laat staan de originele vraagprijs (idem €85).
Aan de prijzen die men tegenwoordig vraagt voor games kopen velen enkel nog hun absolute favorieten of wacht men een jaar of 2 voor lagere prijzen.

Toch nog success gewenst in de verkoop.

Kind of dood ja. Is zelfs een dedicated thread voor. Weinig aanbod zorgt voor weinig vraag & omgekeerd.

Lijkt mij niet dat hij rechtstreeks refereert naar jouw vraagprijs, maar naar de prijs in 't algemeen.
Ook al is jouw prijs een beetje lager dan de retail prijs, 95 EUR blijft voor velen veel gevraagd, laat staan de originele vraagprijs (idem €85).
Aan de prijzen die men tegenwoordig vraagt voor games kopen velen enkel nog hun absolute favorieten of wacht men een jaar of 2 voor lagere prijzen.

Toch nog success gewenst in de verkoop.
True, games zijn niet goedkoop en dit is mss niet (meer) de plek om dit soort zaken te verkopen.
Jammer wel.

Ik vind het ook wel jammer. Dit type game is voor mij de (haast) volle pot niet waard anders ben ik wel altijd actief.
Ik mis de tijden van ruil wel. Veel gedaan op vorige forum. Maar dat is ook wat het effect van de digitalisering en zaken als PSplus. Mijn backlog is al immens genoeg dus enkel de games die mij echt interesseren om kort na release te spelen krijgen mijn aandacht nog hier 😀

True, games zijn niet goedkoop en dit is mss niet (meer) de plek om dit soort zaken te verkopen.
Jammer wel.
Goh, 2e hands platformen a la 2dehands.be of vinted e.d. zijn ook niet noodzakelijk ideaal om dat product kwijt te geraken.
Blijft een vrij kostelijk product, no matter what.
Maar althans meer ogen dan hier anno 2025.

Nu, anderzijds, ik denk dat het forum hier wel het voordeel heeft van een user base te hebben die over 't algemeen in de hogere middenklasse zit (althans, dat leid ik af uit pakweg de brutolonen thread). Dus als er iemand echt interesse zou hebben, zal men 't zich wss wel kunnen veroorloven zonder de bankrekening in 't rood te trekken.

Echter, populariteit van 't spel valt niet te onderschatten natuurlijk. En persoonlijk denk ik niet dat er veel 'buzz' of 'hype' was rondom dit spel. So yeah.

Goh, 2e hands platformen a la 2dehands.be of vinted e.d. zijn ook niet noodzakelijk ideaal om dat product kwijt te geraken.
Blijft een vrij kostelijk product, no matter what.
Maar althans meer ogen dan hier anno 2025.

Nu, anderzijds, ik denk dat het forum hier wel het voordeel heeft van een user base te hebben die over 't algemeen in de hogere middenklasse zit (althans, dat leid ik af uit pakweg de brutolonen thread). Dus als er iemand echt interesse zou hebben, zal men 't zich wss wel kunnen veroorloven zonder de bankrekening in 't rood te trekken.

Echter, populariteit van 't spel valt niet te onderschatten natuurlijk. En persoonlijk denk ik niet dat er veel 'buzz' of 'hype' was rondom dit spel. So yeah.
Dat verbaast mij wel, want Indiana Jones is voor velen aanzien als GOTY, en nu is nu eindelijk op PS5, dus had meer animo wel verwacht eerlijk gezegd.

Dat verbaast mij wel, want Indiana Jones is voor velen aanzien als GOTY, en nu is nu eindelijk op PS5, dus had meer animo wel verwacht eerlijk gezegd.
Ik ben een beetje 'terminaal online' op YouTube + de gaming articles die Google in mijne GSM news feed dropt (want, of course they do, they likely know me better than I know myself).
And to be fair, Indie is een beetje in stilte gekomen & gegaan lijkt mij. De reviews zijn mij de revue gepasseerd en verder niet veel animo rond dus. Nuja, ik ben verder geen Twitteraar of andere socials, so who knows. But still.

't Is een en al 'Clair Obscure: Expedition 33' wat de klok slaat tegenwoordig. Die is pretty much in stilte gedropt, zonder al te veel marketing & gewoon in populariteit ontploft. Had er nog nooit van gehoord & binnen de kortste keren mijne feed vol met content hierover. Den enen achter den anderen. Groot verschil. :sneaky:

Een andere reden is digital only. Er zou wellicht meer interesse zijn mocht de game op disc staan ipv enkel met een code..

En iedereen weet tegenwoordig ook dat elke game + dlc al praktisch verschillende keren in korting gaat vooraleer alle DLC beschikbaar is..

Plus de meesten hier die hier dingen aankopen zoeken wachten wel tot het veel goedkoper staat. Ben nu ook iemand die een bepaalde prijs in gedachten heeft vooraleer ik er mijn geld ga insteken.

Een andere reden is digital only. Er zou wellicht meer interesse zijn mocht de game op disc staan ipv enkel met een code..

En iedereen weet tegenwoordig ook dat elke game + dlc al praktisch verschillende keren in korting gaat vooraleer alle DLC beschikbaar is..

Plus de meesten hier die hier dingen aankopen zoeken wachten wel tot het veel goedkoper staat. Ben nu ook iemand die een bepaalde prijs in gedachten heeft vooraleer ik er mijn geld ga insteken.
Verschil dat de DLC nooit op disc zal staan, zelfs de volledige game staat niet eens op de disc. Zonder download kan je Indiana Jones letterlijk niet spelen.

Ja maar de game zelf op disc zou toch geen probleem mogen zijn? En in principe konden ze het perfect op 2 disc's zetten met de dlc inclusief zelf. Enigste reden ze het niet doen is om 2dehands verkoop in te perken. Reden te meer om op een deep deep sale te wachten imo als je het nieuw wilt kopen.. Maar wat doen we eraan? Niks. Zolang niet elke game binnenkort een code in box wordt... Dan zal er hier niet veel verkocht worden...

Terug
Bovenaan