Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je mag altijd iets delen hoor!Oei, excuses people of the internet.
Voorbije edities telkens uitvoerig meegedaan maar deze editie heb ik er gewoon geen tijd in gestoken om andere albums te beluisteren en daarnaast ook volledig vergeten dat ik mezelf had ingeschreven. Vergeef me deze uitschuiver![]()

Dan zijn we weer rond met deze editie zeker?
Bedankt aan iedereen die elke week steevast met een nieuwe verrassing kwam om voor te stellen. De AOTW blijft voor mij een geweldig initiatief. Het is voor mij de beste manier om eens iets te ontdekken buiten mijn comfortzone, omwille van de kleinschaligheid van het forum en ook dankzij de vaak pareltjes van begeleidende openingspost.
Wat mij betreft mag er gerust nog eens een editie komen, al dan niet met een kleine wijziging van het concept als anderen dit zouden appreciëren (voor mij hoeft het niet per se) ! Maar eerst best even pauze zeker?![]()

Same here. Ik begon goed, maar ben uiteindelijk ook achterop geraakt. Het in mijn geval "lastig" om compleet andere dingen met volle aandacht uit te luisteren, maar ik heb deze keer wel al veel meer gereageerd dan andere jaren.Pauze is welkom want ik sta nog wel wat achter![]()

Hoe zou je die kleine wijziging dan zien? Ik vind het zelf goed zoals het nu is. In Literatuur moet je bv. 3 boeken voorstellen waarover dan wordt gestemd welke zal worden gelezen, maar dat is persoonlijk niet helemaal mijn ding omdat ik als kandidaat graag zelf kies.Wat mij betreft mag er gerust nog eens een editie komen, al dan niet met een kleine wijziging van het concept als anderen dit zouden appreciëren (voor mij hoeft het niet per se) ! Maar eerst best even pauze zeker?![]()
Ik heb dan liever hoe het hier is.Voor mij persoonlijk mag het concept zeker gewoon hetzelfde blijven hoor. Maar ik denk dat we allemaal hebben gemerkt dat het aantal reacties per week fel is geminderd sinds de begindagen. Nu, life happens, dus da's zeker geen verwijt naar niemand toe. En het wil ook niet zeggen dat er niet geluisterd wordt omdat er minder gereageerd wordt. Ik moet zelf soms ook eens echt nadenken wat ik neerpen, terwijl ik wel het AOTW heb beluisterd doorheen de week -- zeker als anderen eerder al hebben verwoord wat ik ook ongeveer denk.Hoe zou je die kleine wijziging dan zien? Ik vind het zelf goed zoals het nu is. In Literatuur moet je bv. 3 boeken voorstellen waarover dan wordt gestemd welke zal worden gelezen, maar dat is persoonlijk niet helemaal mijn ding omdat ik als kandidaat graag zelf kies.Ik heb dan liever hoe het hier is.
EDIT: al kan dit misschien wel anders zijn met albums, omdat ik er daarvan veel meer ken dan boeken... Nu, voor mij moet het zeker niet.

Waarvoor dient een forum anders?Ik ben aan het ramblen, dus ga ophouden.![]()