iOS 18

Bij mij staan die bij vastgemaakte verzamelingen.
Dus misschien daar eens kijken en toevoegen?
Bedankt voor de tip :). Heb ondertussen oplossing gevonden waardoor ik ze niet zag, na de update stond datum verkeerd waardoor ze niet juist ingedeeld werden. Automatischte datum uitzetten en opnieuw opstarten en opnieuw instellen hielp.

Mag ik eens een positieve noot toevoegen.

Mijn vrouw kon nooit, nooit op de gsm in de auto, na een halve minuut werd zo zo misselijk als iets.

Sinds de toevoeging van iOS18 motion sickness, die bolletjes die heen en weer gaan over je scherm, kan ze op de gsm zonder ziek te worden :)

idem bij ons zoontje die ook wagenziek werd van zijn tablet.

zijn er hier mensen die zich bezighouden met zotte customizations?

ben zo wat aant opzoeken hier en daar maar nog niks gevonden wat mij helemaal aanstaat, ofja, soms wel iets gevonden maar dan sta er nie bij hoe ge het opzet xD

die widgy widgets app eens wat meer bekijken vermoed ik

Vraagje:
Ik moet mijn gsm opsturen ter herstelling.
Als ik nu een icloud backup maak,
simkaart in een oude apple (ios 15) steek,
Blijven mijn gegevens na herstelling zoals ze voor herstelling waren? (of gaat het mis door een oud toestel te gebruiken?)

Backups kan je enkel inladen op een toestel dat op dezelfde software versie staat zover ik weet.

En damn Apple intelligence zuigt apekloten 😂😂😂

Goed filmpje dat het goed samenvat eigenlijk...

Ook toch zot hoe hard het Apple toetsenbord zuigt als je eens even Swiftkey uitprobeert... Die autocorrect werkt tenminste deftig, ivgl met Apple zelf...
Probleem is dat je dan geen passwoord integratie hebt dus tja..... Tijd dat Apple eens een tandje bij steekt lijkt mij...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan