Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kloptHij heeft gewoon de url gekopierd van 9L en die hier in een image tag gezet. Zo doe ik dat ook al een maand, dewerkt nog altijd niet jammer genoeg.
khoop hetYes, terug sfeer!
En wat willen ze dan doen? Met 5 man tegen 11 spelen, want aangezien er blijkbaar gemiddeld 5 profspelers per ploeg zijn kom je dus niet aan een volledige ploeg. En je kan die andere spelers geen uitzonderingen geven zonder dat lagere reeksen komen klagen. Imo ben je profvoetballer als in 1A en 1B speelt, alles daaronder ben je gewoon amateur. Of je nu zelf een statuut van topsporter hebt of niet. Als je écht een profspeler was, dan had je wel bij een echte profclub gespeeld, en niet bij een pseudo-profclub.![]()
Pierre François geeft rechtszaak Patro tegen KBVB weinig kans: “Promotie naar profcompetitie dwing je niet af in minitoernooi op twee weekends”
De voetbalbond is gedagvaard door Patro Eisden en 46 profs uit de hoogste amateurreeks 1ste nationale: zij halen discriminatie aan niet te mogen spelen terwijl de profs in 1A en 1B wel mogen. Pro League-CEO en jurist Pierre François geeft in persoonlijke naam als jurist het initiatief niet veel...www.hln.be
Alweer een reden om amateurvoetbal effectief amateurvoetbal te maken
Heb ik iets gemist?Walter Van Steenbrugge had weer wat te weinig werk zeker?
wat een onzin zeg
Heb ik iets gemist?