Jupiler Pro League 2021-2022

Kdenk dat we bij club misschien moeten afstappen van de tactiek om gele kaarten (en schorsingen) te vermijden door een tweede gele kaart te pakken. Twas een innovatief idee, maar toch maar niet.

KV Mechelen bewezen dat het geen degradatie kandidaat is... Diesel dat op gang aan het komen is, aangename wedstrijd. Van beide kanten, Vanzeir blijft echt een lust voor het oog, eigenlijk dé ideale schoonzoon. Ik snap dat het een emotionele gebeurtenis is voor Mazzu en veel sterkte aan kennissen en familie. Maar om dan geen interviews te kunnen afleggen? Ik snap niet goed wat het één met het ander te maken heeft eigenlijk, dan had em ook niet op de bank moeten gaan zitten he.

KV Mechelen bewezen dat het geen degradatie kandidaat is... Diesel dat op gang aan het komen is, aangename wedstrijd. Van beide kanten, Vanzeir blijft echt een lust voor het oog, eigenlijk dé ideale schoonzoon. Ik snap dat het een emotionele gebeurtenis is voor Mazzu en veel sterkte aan kennissen en familie. Maar om dan geen interviews te kunnen afleggen? Ik snap niet goed wat het één met het ander te maken heeft eigenlijk, dan had em ook niet op de bank moeten gaan zitten he.

Waarschijnlijk omdat hij er (vermoedelijk terecht) vanuit gaat dat ze hem over de dood van zijn moeder gaan aanspreken, terwijl hij op de bank full focus op zijn werk kan doen.

Was echt een hele mooie match, constant op en af en een heel hoog tempo. Jammer van het resultaat, Vanzeir had altijd dat cadeautje moeten uitpakken. Wat een gigantische kans was dat. Soit op KV verliezen is geen schande.

Hoe hoog op iemand been moet je gaan staan tegen dat je de rode kaart krijgt ? Ricca toch zuiver rood soit voor ons goed maar moest altijd rood zijn natuurlijk

Nooit verwacht dat Charles DK tot zijn recht ging komen op de 9 eigenlijk :oink:

On a side note, waarschijnlijk weer zo een getelefoneerde publieke schuldbekentenis van Antwerp/Radja vandaag.. cringe
'T zou hem sieren als hem gewoon zei:

Mannen, regelkes zijn voor de plebs. Voor de rest veeg ik overal mijn kloten aan en zal ik da ook blijven doen, want ik verdien bakken geld, jooee.

Laatst bewerkt:
Nooit verwacht dat Charles DK tot zijn recht ging komen op de 9 eigenlijk :oink:

On a side note, waarschijnlijk weer zo een getelefoneerde publieke schuldbekentenis van Antwerp/Radja vandaag.. cringe
'T zou hem sieren als hem gewoon zei:

Mannen, regelkes zijn voor de plebs. Voor de rest veeg ik overal mijn kloten aan en zal ik da ook blijven doen, want ik verdien bakken geld, jooee.
Communicatieke uitsturen via zijn advocaat 🤡

Allez, Ricca krijgt geen terechte rode kaart en hier wordt weeral eens gedaan dat Club de arbitrage constant meekrijgt. Zucht. De niet gefloten zuivere penal + rode kaart op CDK tegen Cercle vergeten?

Vorig seizoen vergeten?
De Belgische arbitrage + Var zijn gewoon compleet incompetent, neen er zijn geen ploegen die de arbitrage constant mee hebben. Jezus.

Terug
Bovenaan