Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En opnieuw't is daarop dat ik het heb e. Eerste keer getest en direct staan slapen.
Ja. En eigenlijk toch wel heel veel buikpijn van dat die hier niet is doorgebroken. Altijd wel goed ingevallen en zijn matchen gespeeld. Zoals Starspike zegt: Het is hem gegund.Komt die ni letterlijk uit de top-6? (Genk)
In Youth we Trustahahah, wat een ongelooflijk zwakke start van de match bij ons, trekt op niets, en een verdediging met 2 joentjes van 18 jaar, ja wat verwacht je eigenlijk.

Hebben we nog iemand anders dan Mitrovic?ahahah, wat een ongelooflijk zwakke start van de match bij ons, trekt op niets, en een verdediging met 2 joentjes van 18 jaar, ja wat verwacht je eigenlijk.
Misschien gewoon eens Mata en Ricca naast Mechele zetten? Allé tis maar geen gedacht.Hebben we nog iemand anders dan Mitrovic?
De vraag : En Gilles heb jij ooit op kunstgras gespeeld ? Who gives a fuck !!!!!Frank Raes en zijn tissoudali. De manier alleen al hoe hij dat uitspreekt doet mijn haren naar boven komen. Hij zou de stiel en opleiding ook gekregen hebben bij Beerschot...ja ja Frank
Klopt. Al lijkt Ricca mij al veel langer uit de gratie gevallen. Mag alleen nog spelen als het echt niet anders kan of als andere moeten rusten.Misschien gewoon eens Mata en Ricca naast Mechele zetten? Allé tis maar geen gedacht.
Heb je tenminste wat ervaring achteraan, nu zit je daar met een 16 en 19 jarige naast Mechele die eigenlijk ook gewoon op zijn best is met goeie verdediger naast hem.