Jupiler Pro League 2021-2022

Het is ook niet dat Gent echt sterk is. Ik denk niet dat Bolat in tijden zo'n rustige wedstrijd heeft gehad. Dramatisch gewoon.

En dan in de week op de radio horen dat Brugge mijlenver voor staat op de andere clubs na dat ze de transfer van Wesley deden. :laugh: .Je zou bijna kunnen zeggen dat zelfs Anderlecht het nog nie zo slecht gedaan heeft als wat Brugge vandaag laat zien.

Ge staat 4-0 achter, na een uur, en het enige wat je gedaan hebt is Dost inbrengen aan de rust, en voor de rest niets wijzigen.
Die 4 wissels moeten er gewoon in de volgende 5 min komen, simpel, je kan toch niet blijven afgaan als een gieter?

En dan in de week op de radio horen dat Brugge mijlenver voor staat op de andere clubs na dat ze de transfer van Wesley deden. :laugh: .Je zou bijna kunnen zeggen dat zelfs Anderlecht het nog nie zo slecht gedaan heeft als wat Brugge vandaag laat zien.
Anderlecht supporter zijnde, vind ik dat echt zever to be honest. Net als één zwaluw de lente niet maakt, maakt één dode mus ook de winter niet.

Club Brugge heeft nog steeds veruit de sterkste kern, de meeste middelen en ook nog eens de continuiteit. Ze kunnen eigenlijk alleen verliezen van zichzelf. Zoals vandaag.

Anderlecht supporter zijnde, vind ik dat echt zever to be honest. Net als één zwaluw de lente niet maakt, maar één dode mus ook de winter niet.

Club Brugge heeft nog steeds veruit de sterkste kern, de meeste middelen en ook nog eens de continuiteit. Ze kunnen eigenlijk alleen verliezen van zichzelf. Zoals vandaag.
Dit.
Mooi dat sommigen vandaag hun portie plezier hebben in het dramatische spel van brugge, twas de voorbije jaren veelal andersom 😀

Kijk al uit naar de transfers, sommige vaste waarden mogen echt wel is paar weken op de bank.

Anderlecht supporter zijnde, vind ik dat echt zever to be honest. Net als één zwaluw de lente niet maakt, maar één dode mus ook de winter niet.

Dat zeg ik toch ook niet. Ik vind het gewoon grappig dat er net deze week op de radio was dat Brugge mijlenver voor ligt op de andere clubs en dan de zondag erop hun grootste pak slaag krijgen van de laatste jaren?

Elke keer Gent op de helft van Brugge komt is het bibberen.

Terug
Bovenaan