Jupiler Pro League 2021-2022

Aller sinds 200 en zoveel dagen nog eens op mijn favoriete stoeltje gaan zitten op de bosuil. Het was met grote indruk naar het grote colos aan de overkant. Bijna jaloers dat ik daar niet zat, bijna...
In de wetenschap van de wedstrijd van aa Gent waar ze een positieve lijn doortrekken naar de competitie. Bon goedgemutst en techniek voor alles dat ticket gedoe al verfrommeld dat gescan werkte ook maar moeilijk. Alle met andere woorden den tijd had letterlijk stilgestaan. Niets veranderd good old memories...

Hoe mooi onze supporters kunnen wezen hoe een triestig gedrag ze ook kunnen vertonen. Beschamende minuut stilte. Harde kern of niet, respecteer het!

De wedstrijd zelf was eigenlijk een afspiegeling van tegen Mechelen en Kortrijk. Ongeconcentreerd een ei zo na gemaakt doelpunt incasseren maar door onkunde van de spits missen. De Cypriotische ploeg werd volledig weggevaagd maar zelfs OHL was beter en dan krijgen we het toch maar moeilijk. Geen idee, geen spellijn en een achterlijn om mee te lachen. Vines is zijn geld echt niet waard, waarom die plaats moet ruimen voor Quirynen vind ik zonde. Ik betaal daar liever leergeld aan dan deze onbezonnen Amerikaan. Bataille en Buta blijven gelukkig lichtpunten.

We brengen veel te weinig en komen gewoon met een mirakel op voorsprong. Dankuwel Leuven... Ge gaat met 2-0 de rust in zoiets moet je vasthouden maar ja ik denk dat de liekeborstjes in reclame stonden, zo'n opendeurdag.

En dan druipt de euforie en de lyrische houding van afgelopen donderdag weer helemaal weg. Te weinig kwaliteit, te weinig ritme.
Hij krijgt respijt met donderdag maar de alarmbellen in competitie. Hopelijk bezinnen in de interlandperiode en nu eindelijk eens een vuist maken in de competitie.

Ongeloofelijk. Weer Hoedt aan de basis, fucking dwaas
En dan nog in zijn hemd gezet door Onuachou

Hebben we Lazio daar echt nog geld voor gegeven?

Ff sidenote: die tenue van Anderlecht, das toch al lang geen paars meer die broekjes? Lijk me gewoon een wit-donker blauw, waarom is dat niet in hun gewoon 'paars'?

Neen, alleen een dik loon. Was trouwens eigendom van Southampton.
Juist ja, nuja dat maakt het niet beter

Als ex-verdediger moet Kompany daar toch stikwild van worden. Nu een punt door zijn fout en die thuismatch tegen Vitesse net hetzelfde. Zet hem maar langs die andere Hollander in de tribune

Terug
Bovenaan