Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind wel dat de nieuwkomers nog wat respijt verdienen. Harwood-Bellis wel heel sterk vandaag. Een duo Harwood-Bellis - Delcroix had ik wel graag eens gezien. Maar helaas.Hadden ze zo tegen Vitesse gespeeld had het er ook anders uitgezien dus ik vind ook niet dat je Kompany hier op kunt afrekenen.
Zirkzee toch al 3e match op rij door de mand gevallen, die nieuwe toonde veel meer inzet en kunnen vond ik.
Maar Hoedt... Dat ik dat nog een goeie transfer vond :/ Al de zoveelste blunder
Vond vooral Zirkzee zijn attitude nogal... lacking. Zeker in vergelijking met hoe de rest er vandaag wel voor ging.Vind wel dat de nieuwkomers nog wat respijt verdienen. Harwood-Bellis wel heel sterk vandaag. Een duo Harwood-Bellis - Delcroix had ik wel graag eens gezien. Maar helaas.
Kouamé veelbelovend debuut.
Was zo aangekondigd eh, lijkt mij gewoon weer de zoveelste die zijn potentieel nooit gaat benutten omdat hij gewoon volledig naast zijn schoenen loopt te voetballen.Vond vooral Zirkzee zijn attitude nogal... lacking. Zeker in vergelijking met hoe de rest er vandaag wel voor ging.
Op YouTube staat een video van hem bij Andy Vandermeijden(?)Vond vooral Zirkzee zijn attitude nogal... lacking. Zeker in vergelijking met hoe de rest er vandaag wel voor ging.

#tismaarvoetbal maar loop er wel stront ziek van 
Waarom naar Refaelov?Op YouTube staat een video van hem bij Andy Vandermeijden(?)
Daarop zie je al hoe ongeïnteresseerd die jonge erbij loopt, bakken talent maar geen gram verstand in die okkernoot.
Veel Genk fans die weer enkel de uitslag zien, maar al bij al gewoon nog eens een leuke match gezien van de 2 ploegen!
Als we iets meer constante in dit soort prestaties kunnen krijgen en vooral slimmere keuzes voor doel, dan volgen de punten wel.
Detail: kapiteinsband mag van mij intussen al naar Refaelov ipv HVC
Waren ze bij Club al niet aan het oefenen voor de CL? Dergelijke uitslagen zouden daar nog wel eens kunnen vallen ;-)Hoedt zou niet misstaan hebben in onze defensie vandaag#tismaarvoetbal maar loop er wel stront ziek van
![]()
Een kapitein is niet alleen effe het verplicht babbelke voor de wedstrijd begint he , communiceren op het veld , aanjagen , ectWaarom naar Refaelov?
Lijkt mij nu echt niet echt over ongelofelijk veel leiderschap te beschikken.
Wat Van Crom toch een pak meer heeft, en Sambi ook had.
1 positie. Je hebt niks aan een doelman als kapitein. Kapitein kan en mag al es iets meer tegen de ref zeggen. Is ook het verlengde van de coach op het plein, dat is te moeilijk als doelmanWaarom naar Refaelov?
Lijkt mij nu echt niet echt over ongelofelijk veel leiderschap te beschikken.
Wat Van Crom toch een pak meer heeft, en Sambi ook had.
Het was vooraf afgekondigd met Zirkzee qua mentaliteit. Bayern hoopt dat hij op een lager niveau, waar hij veel kan spelen en vertrouwen krijgt, het tij zal keren. Het ziet er niet echt naar uit. Hij gaat sowieso nog potten maken en enkele heel goede matchen spelen, maar dan puur op talent. Dan zie je bij die Kouamé toch al direct iets anders, die werkt onmiddelijk hard.Op YouTube staat een video van hem bij Andy Vandermeijden(?)
Daarop zie je al hoe ongeïnteresseerd die jonge erbij loopt, bakken talent maar geen gram verstand in die okkernoot.
Veel Genk fans die weer enkel de uitslag zien, maar al bij al gewoon nog eens een leuke match gezien van de 2 ploegen!
Als we iets meer constante in dit soort prestaties kunnen krijgen en vooral slimmere keuzes voor doel, dan volgen de punten wel.
Detail: kapiteinsband mag van mij intussen al naar Refaelov ipv HVC
Volledig mee eens , je kan nonchalance hebben , maar dit is iets TE vind ik .Het was vooraf afgekondigd met Zirkzee qua mentaliteit. Bayern hoopt dat hij op een lager niveau, waar hij veel kan spelen en vertrouwen krijgt, het tij zal keren. Het ziet er niet echt naar uit. Hij gaat sowieso nog potten maken en enkele heel goede matchen spelen, maar dan puur op talent. Dan zie je bij die Kouamé toch al direct iets anders, die werkt onmiddelijk hard.
Leuke wedstrijd van RSCA, hadden ze zo gespeeld tegen Vitesse. Eens zien of na interlandbreak ook tegen Mechelen kunnen brengen, want dat was vorig jaar toch het probleem. In de topwedstrijden speelden ze toen ook al vaak meer dan goed.
Maes heeft een contract voor enkele jaren, gezien wij enkele miljoenen schuld hebben, zou het gigantisch dom zijn om hem te ontslaan.

Het zou mooi zijn als STVV het lot van Maes kan bezegelen volgende speeldag!
Karma op z'n best!