Gavin
Well-known member
Jongens ... een kapiteinsband is iets voor bij de miniemen en voor de typische supporter die FM of FIFA speelt, net zoals die "man van de match"-zever elke match. Ook iets tekenend voor de Engelse opvatting van voetbal. Bij de grote mannen wordt voor iedereen, ook voor de ref, al vlug duidelijk door het gedrag en impact op de groep wie er de echte kapitein is. Net zoals wie "man van de match" was. Iemand die die band of matchtrofee nodig heeft om dat te zijn, is het allicht niet. Dat ziet ge de komende maanden hopelijk voor Anderlecht bij Refaelov.Een kapitein is niet alleen effe het verplicht babbelke voor de wedstrijd begint he , communiceren op het veld , aanjagen , ect
Middenvelder moet kapitein zijn imo , ene die zene mond opendoet
Ja goed, maar twee weken terug was het hier nog "man van de match" en een completere spits dan Nmecha ... Nieuwe bezems vegen schoon. Dost was ook de reïncarnatie van een goalgetter, de wederkomst van Jezus Spitsus zelve als ik enkele Bruggefans (Mag ik u bij naam noemen, @fcberke) mocht geloven omdat die er eens twee intrapte in zijn eerste twee matchen, tot ie na een maandje nog minder potten bleek te kunnen breken met minieme bijdrages op het veld dan Demarez Eddy dat kan vanaf de zijlijn.Volledig mee eens , je kan nonchalance hebben , maar dit is iets TE vind ik .
Wat een verschil met Kouame
Wacht nu toch eens even af met iedereen zo op te hemelen, zelfde voor Kouamé. Ge vraagt immers hetzelfde uitstel van oordeel als nieuwe spelers niet meteen goed zijn. Het doel is niet goed zijn, wel correct inschatten of ze goed zijn. Daarbij, dieje knuppel zat één jaar geleden nog bij Bayern en nu moet die in de JPL de helft van zijn matchen spelen tegen Eupens en Seraings, zonder enig Europees voetbal daartussen, terwijl er ondertussen een IMO betere spits is aangetrokken. Die snapt ook wel dat dit seizoen op vlak van waarde creëren voor zijn toekomst al voor drie kwart voorbij is.
Het is nog niet verloren he, dat kan nog evolueren en van die domoren kunnen nog altijd hun moment hebben in bepaalde matchen. Gebruik hem als joker maar reken daar niet te veel meer op om u te redden, denk ik dan. Of ja, was dat niet zo één van die spelers die voor Kompany zijn project kwamen? Zullen zien of de barman nu eens invloed kan hebben op zo een speler he, of dat ie volgend jaar wat steekjes geeft naar Vince op Andy van der Meyde zijn Youtubekanaal.
Ze zien vooral Ugbo die met een mooi stiftertje 'zijn verantwoordelijkheid nam', en een tegenstander die ondanks een degelijke match geen enkel schot op doel had. Een gelijkspel was misschien eerlijker geweest, maar ge gaat ze daar nu toch niet op afrekenen na dat einde zeker en spijtige seizoensstart van hun club?Veel Genk fans die weer enkel de uitslag zien
Van gisteren zie ik trouwens vooral dat El Hadj plots toch ene volledige match kan spelen uit het niets, en dat Verschaeren plots een hele match op de bank zit. begrijp het maar eens na wat we donderdag moesten zien van non-wissels he ...