Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei ook in het stadion dat die fase totaal niet klopt, als het van de vierde ref komt zou het toch sneller gefloten moeten zijn.Ik zie net pas club-kvo. Sinds wanneer komt de var tussen voor een gele kaart? Oprechte vraag.
Leek me eerder een kort overleg met de lijnrechter, die dat wel moet gezien hebben en evt. 4e ref. Ik vond dat helemaal niet zo vreemd eigenlijk.Ik zei ook in het stadion dat die fase totaal niet klopt, als het van de vierde ref komt zou het toch sneller gefloten moeten zijn.
Wat eerste helft vond ik nog zwak , 2 de helft was ons tempo een pak hoger , of dat opendeurdag was zou ik ni zeggenWtf, vorige speeldag opendeur bij Club, nu bij Mechelen, leuk om ploegen vertrouwen te laten opdoen alvast![]()

Echt in de allerlaatste seconde zelf en niet gestolen. Als je als Gent zijnde dit maar kan brengen tegen 10 man de 2e helft verdien je niet veel beter. 3 goals kinderlijk weggeven. Maar we hebben 6-1 gewonnen van Club, het seizoen van sommige supporters en op het 4e verdiep is al geslaagd.Jah, Gent. Verliezen door een afgeweken schot in de laatste minuut, soms is voetbal toch ook een kakspel hé. Niet dat je daarom volgende week niet gaat kijken ...
Niet dat ze iets doen met dat vertrouwen natuurlijkWtf, vorige speeldag opendeur bij Club, nu bij Mechelen, leuk om ploegen vertrouwen te laten opdoen alvast![]()

Of er helemaal niks aan is weet ik ook niet hoor, hij gooit zich wel tegen bongonda denk wel dat die niet meer bij de bal kon maar dat is niet relevant.Waar is Starspike nu om steen en been te klagen over de schandalige partijdige beslissingen die genomen worden in het voordeel van Genk?
Nooit rood en penalty dit.