Jupiler Pro League 2021-2022

Sterkte aan de Beerschot fan.

Kwam in Mid Mid over als iemand met weinig zelfkritiek, die daarenboven de helft van de tijd zever zat te verkopen.

Was deze ook niet in ruzie uit mekaar gegaan met Beerschot in zijn eerste passage daar als trainer? Al blijft er wss niet veel meer over van het bestuur van toen.
Dit inderdaad. bij elke ploeg waar hij vertrok/ moest vertrekken, was het wel iets, maar nooit lag het aan De Boeck zelf.

- Eric Van Meir: Heeft telkens bij Lierse zeer goed gedaan, hij weet ook wat het is om te werken met een zeer jonge groep en is nog steeds assistent onder Sonck. Hij heet Lierse zo goed als naar promotie geleid maar kon er natuurlijk niet aan doen dat hij in een omkoopschandaal terecht is gekomen met Decuyper & Plancke.
haha, wat? biggest bullcrap ever

er was eerder een akkoord tussen roeselare en lierse om lierse te laten winnen, moest daar niet een zeker Stevance zijn die voor eigen gewin ging in die match...

haha, wat? biggest bullcrap ever

er was eerder een akkoord tussen roeselare en lierse om lierse te laten winnen, moest daar niet een zeker Stevance zijn die voor eigen gewin ging in die match...
Plancke wist inderdaad dat hij niets te zoeken had in eerste klasse dus die had inderdaad bedisseld met Lierse om ze door te laten. Er was vooraf de match gevraagd aan drie spelers om minder hun best te doen (waaronder al zéker de keeper).

Maar ook Decuyper heeft daar een vies spelletje gespeeld en heeft via een niet nader genoemde makelaar & vloerbedrijf ( ondernemer binnen het bestuurà) spelers binnen Roeselare toen benaderd om toch hun beste beentje voor te zetten waaronder Stevance. Heeft ook de finale afgekocht voor een zeer riant bedrag waarna er voldoende belegd is geweest in zonnepanelen. Plancke had zich trouwens al in het interview verklapt bij Proximus. De dag zelf....

Dat stond, zonder tegenslag, sowieso al op de agenda. Maar goed om te zien dat ze willen verlengen, zullen ook wel deftige afspraken gemaakt zijn qua transferprijs.

Dat stond, zonder tegenslag, sowieso al op de agenda. Maar goed om te zien dat ze willen verlengen, zullen ook wel deftige afspraken gemaakt zijn qua transferprijs.
Is de normale gang van zaken bij Club er worden altijd dingen beloofd in ruil voor hun contract open te breken, ik hoop alleen dat we ze volgende zomer niet alle twee kwijt gaan zijn maar ik vrees ervoor.

Is de normale gang van zaken bij Club er worden altijd dingen beloofd in ruil voor hun contract open te breken, ik hoop alleen dat we ze volgende zomer niet alle twee kwijt gaan zijn maar ik vrees ervoor.
Die gaan we niet kunnen houden. Transferprijzen gaan ongezien zijn voor België, maar er zal toch serieus moeten geïnvesteerd worden om die te vervangen.

Met buchanan hebben we al een speler gehaald met oog op volgend seizoen.
Normaal gezien wel, maar heb die nog niet zien spelen. Het niveau dat we nu halen is toch het hoogste dat ik me kan herinneren, het is geen geschenk om daar aan te moeten voldoen. Uiteraard heb ik er goede hoop op, de laatste jaren zijn transfers door de band genomen heel positief geweest, met de uitzondering daar gelaten natuurlijk.

Normaal gezien wel, maar heb die nog niet zien spelen. Het niveau dat we nu halen is toch het hoogste dat ik me kan herinneren, het is geen geschenk om daar aan te moeten voldoen. Uiteraard heb ik er goede hoop op, de laatste jaren zijn transfers door de band genomen heel positief geweest, met de uitzondering daar gelaten natuurlijk.
Kwa niveau mag je u echt niet verkijken op de match tegen PSG, puur op papier zijn we vrij sterk maar ben die 6-1 tegen gent nog niet vergeten dat was echt een ondergrens hoor.
Mss wel een goede wake up call voor gans de Club dat we moeten blijven werken en niets vanzelf gaat. We hebben dit seizoen al vrij veel slechte matchen ook gehad Eupen, Cercle, Union

Kwa niveau mag je u echt niet verkijken op de match tegen PSG, puur op papier zijn we vrij sterk maar ben die 6-1 tegen gent nog niet vergeten dat was echt een ondergrens hoor.
Mss wel een goede wake up call voor gans de Club dat we moeten blijven werken en niets vanzelf gaat. We hebben dit seizoen al vrij veel slechte matchen ook gehad Eupen, Cercle, Union
PSG was natuurlijk een topmatch, maar die 6-1 lag toch ook serieus onder niveau he. Op zich kan je geen van beiden gebruiken als maatstaf, maar als je een gemiddelde moet nemen, ga je toch dichter bij die 1-1 vs PSG liggen dan die abominabele 6-1 tegen Gent.

Klopt, we weten allemaal dat dit voor Charles en Lang het plan is. Talenten laten groeien en dan doorverkopen is al een tijdje onze strategie. Het zal bij Charles toch een beetje anders zijn dan bij Lang, Diatta, Perisic ... Dat afscheid zal toch ietsje emotioneler zijn, stiekem hoop ik dan ook dat hij nog een jaartje of twee gaat blijven.

Terug
Bovenaan