Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Efkes serieus blijven hè. Allesbehalve eigenlijk en je mag Mignolet bedanken dat Charleroi nog niet gescoord heeft.Toch serieus mureke mets ze, dit charleroi.

Efkes serieus blijven hè. Allesbehalve eigenlijk en je mag Mignolet bedanken dat Charleroi nog niet gescoord heeft.
0-1 mooi mooi![]()
Dat Club frisheid miste heb je gelijk in, maar dat van een betonnen muur is echt niet waar. Charleroi toch grotendeels de beter ploeg met kansen.Goh, ik ben pas kunnen beginnen zien vanaf de 2e helft, en ik zag een Club dat probeerde maar niet door de betonnen muur van Charleroi raakte, en Charleroi dat telkens Club probeerde kapot te counteren.
Club mistte duidelijk wat frisheid, wat geen schande is. Charleroi speelde goed, maar ik noem het zeker geen wervelend aanvallend voetbal.

Rare match van Genk. VDB start met 7 nieuwe spelers, resultaat: niet op elkaar ingepast. Dat ge rouleert snap ik, maar met een quasi B-ploeg ondermijnt ge uw automatismes. Chanceke dat Onuachu nog opgegooid werd, wat zouden we zonder die zijn...
Is toch al effe 1-1.Verdiende overwinning van Genk, maar komen erg goed weg dat Suzuki de onmisbare 2-0 liet liggen, want daar zag ik ze niet meer van terugkomen.
En ik open net even sporza, Antwerp achyer tegen Seraing... hoe zelfs...