Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het ergste is dat het werkt.Wat we op Standard gaan doen weet ik niet maar 1 ding is nu al zeker: bij verlies staan er morgen een 3-tal analisten en trainers in de kranten om te zeggen dat het niet de schuld is van Mazzu.
Wat is me dat de laatste weken zeg. Nog nooit iemand zo hard verdedigd zien worden.
Men smileys waren nie op u, maar over Laforge zen beslissingen.Gastje, de ene keer is hij de VAR en de andere keer de veldref, dus volgens jou heeft Laforge twee keer de bestraffing bepaald in twee verschillende rollen?
![]()
triestigBlijkbaar zijn Club-fans gisteren tot 2 maal toe aangereden op de parking in Groot-Bijgaarden door een wagen met RSCA-“supporters”.
1 Fan van Club is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis… Waar gaan we toch naartoe…![]()
Op het nieuws zeiden ze dat het thans niks met voetbal te maken heeft. Zou een discussie geweest zijn maar die personen hadden er niks mee te maken ofzo iets. Zeker triestig maar ik zou niet meteen dingen verkondigen die misschien niet waar zijn. Politie of parket geeft momenteel geen enkele info over de dadersBlijkbaar zijn Club-fans gisteren tot 2 maal toe aangereden op de parking in Groot-Bijgaarden door een wagen met RSCA-“supporters”.
1 Fan van Club is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis… Waar gaan we toch naartoe…![]()
Genk is momenteel een ploeg waar alles juist valt.Doodjammer. Verdienen absoluut niet te verliezen vandaag maar die stilstaande fases van Genk blijven wel indrukwekkend.
Los daarvan zijn de supporters van rsca toch veel aant uitspoken laatste tijd , zondag de Club bussen aangevallen met vuurwerk veel brandschade aan bepaalde bussen. Da gedoe in West ham....Op het nieuws zeiden ze dat het thans niks met voetbal te maken heeft. Zou een discussie geweest zijn maar die personen hadden er niks mee te maken ofzo iets. Zeker triestig maar ik zou niet meteen dingen verkondigen die misschien niet waar zijn. Politie of parket geeft momenteel geen enkele info over de daders
Genk is momenteel een ploeg waar alles juist valt.
Ik denk dat we meer verdiende maar de ballen gingen er vandaag niet in en Genk werkt af aan 90%. Niks tegen te doen tegen een ploeg met kampioenengeluk en dat is iets positiefs voor de duidelijkheid want kampioenengeluk dat dwing je af.
19 tegenover 8 doelpogingen.