Jupiler Pro League 2022-2023

Waarom is dat geen penalty bij Antwerp-kortrijk?

De regels voor handspel zijn zo belachelijk dat het fluiten of niet volledig "arbitrair" is. Totale willekeur.

Maar mocht hij deze gefloten hebben, er zou weinig tegen in te brengen zijn.

Dat is Amerika, als je een ticket wil koop je een ticket? Maar sommige ploegen hebben echt wel een fanbase die heel fanatiek meereist.
En dan heb je hier een combi regeling waardoor je verplicht met de bus moet gaan of heb je reeds andere zaken gepland die dag (bvb 10 miles die dag). Of de bussen zijn reeds ingepland voor iets anders die ochtend...

Als supporters normaal doen en je zonder buscombi kan gaan kijken zou het makkelijker zijn. Maar de dag dat ik in mijn bruggeshirt naar het anderlecht stadion kan stappen om daar de match mee te pikken ga ik niet meer meemaken vrees ik.

Dat is Amerika, als je een ticket wil koop je een ticket? Maar sommige ploegen hebben echt wel een fanbase die heel fanatiek meereist.
maar dat gaat dan toch niet over zoveel volk als hier? met die afstanden, da's meer als een gemiddelde UEFA verplaatsing vaak (tenzij de verre oostblokken), en bvb in MLB zijn er toch wel héél veel wedstrijden elk seizoen? die mensen hebben toch ook nog jobs enzo?

Vind ik toch ook wat overdreven, in Amerikaanse sporten weet je in de playoffs niet eens of (volgende ronde gehaald), waar (tegenstander), wanneer (dag) en hoe laat je moet spelen in het volgende weekend.
Mja daar lijkt het commerciële nog veel harder in de sport te zitten, en is de mindset van de gemiddelde Amerikaan daar ook naar natuurlijk.

Als supporters normaal doen en je zonder buscombi kan gaan kijken zou het makkelijker zijn. Maar de dag dat ik in mijn bruggeshirt naar het anderlecht stadion kan stappen om daar de match mee te pikken ga ik niet meer meemaken vrees ik.
Daar ben ik dan weer wel enorm jaloers van.

ik hoop ook dat er ooit zo'n dag komt :)
Maar dan nog vind ik niet dat ze enkele dagen voor de match nog moeten beginnen veranderen aan het startuur. Hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn om een kalender gewoon al op voorhand vast te leggen (en dan kan je nog altijd wissels voorzien in geval van nood) voor het ganse jaar?

ik hoop ook dat er ooit zo'n dag komt :)
Maar dan nog vind ik niet dat ze enkele dagen voor de match nog moeten beginnen veranderen aan het startuur. Hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn om een kalender gewoon al op voorhand vast te leggen (en dan kan je nog altijd wissels voorzien in geval van nood) voor het ganse jaar?
En ook de vervalsing die gepaard gaat met al
Die veranderingen. De 2 laatste speeldagen moet iedereen gewoon gelijk spelen. Brugge was deze speeldag zo ook in het nadeel omdat Gent wist dat ze voor een punt speelden. Als die samen spelen moeten beide er toch vol tegenaan tot de laatste seconde. Eleven is echt niet voor de fans of het voetbal. Alleen zoveel mogelijk poen binnen halen

maar dat gaat dan toch niet over zoveel volk als hier? met die afstanden, da's meer als een gemiddelde UEFA verplaatsing vaak (tenzij de verre oostblokken), en bvb in MLB zijn er toch wel héél veel wedstrijden elk seizoen? die mensen hebben toch ook nog jobs enzo?
MLB is ook een dode sport maar ik de NFL kan het wel zijn dat er 40% uitsupporters aanwezig zijn.

Ik ben geen expert maar ik denk niet dat een alcoholverslaving zo werkt. Denk eerder dat Club al aan het anticiperen is op een vertrek.
Ik vraag me ook af of er een rechtstreeks verband is tussen zijn alchohol-misbruik en het aantrekken van Scott Parker en Yarenchouck...

Dat valt voor mij toch ook niet goed te praten hoor dat er plots, luttele dagen voor de match doodleuk de uren of zelfs de dag van de match verplaatsen. Niets nieuws want het was vorig jaar ook zo, maar dat is een echte schande.

Hoeveel mensen moeten hun werk niet verzetten? Hoeveel mensen zijn wel vrij op zondag, maar niet op zaterdag, of omgekeerd, of zorgen dat ze net dan vrij zijn.
Moet de kalender nu bepaald wordt (itt vroeger) waarbij je +/- een maand vooraf weet wanneer er gespeeld wordt is het soms bang afwachten.
Voor hetzelfde geld koop ik doodleuk een kaart voor Club - Eupen op zondag, en plots wordt mij verteld dat het zaterdag is, waardoor ik effectief niet zou kunnen omdat ik dan zelf al moet gaan sporten.
Nu, heb wel een abonnement, maar uiteindelijk hetzelfde verhaal, je kan best al iets gepland hebben op zaterdag omdat je "weet" dat de match sowieso op zondag is.

Neen, dit is echt met nul respect voor de supporters en puur voor wat extra geldgewin, triest.

Jammer dat we die kansen toen tegen Antwerp en Union niet hebben afgemaakt. Ik vond ons toen veel beter dan tegen Anderlecht.

Zo zal elke ploeg wel matchen hebben zeker. Onze zege tegen jullie was zeker gevleid maar in de heenmatch verdienden wij ook meer dan nul punten. Tegen Charleroi voetballen we dan weer genoeg kansen bijeen om twee matchen te winnen en scoren we niet.

Afgaande op xG is Genk toch een van de meest efficiënte ploegen in de competitie. Enkel Union doet beter.

De uitleg van het ref department over de fout van Laifis :rofl: :crazy::unsure:

Rood was ook goed, maar we verwachten geel, maar het is nie echt fout dat hij geen kaar trekt.
Hoog tijd dat het seizoen gedaan is

De uitleg van het ref department over de fout van Laifis :rofl: :crazy::unsure:

Rood was ook goed, maar we verwachten geel, maar het is nie echt fout dat hij geen kaar trekt.
Hoog tijd dat het seizoen gedaan is
Klonk wat onnozel maar hebben wel gelijk in hun redenering.

De fout balanceert op de rand tussen geel en rood; beide uitkomsten waren dus acceptabel geweest. Scheidsrechter had geel moeten geven maar daarvoor mag de VAR niet ingrijpen natuurlijk.

Klonk wat onnozel maar hebben wel gelijk in hun redenering.

De fout balanceert op de rand tussen geel en rood; beide uitkomsten waren dus acceptabel geweest. Scheidsrechter had geel moeten geven maar daarvoor mag de VAR niet ingrijpen natuurlijk.
Als je de fout ziet is er voor mij maar 1 bestraffing hoor: rood
Waarom zou je geel geven voor die fout?

Terug
Bovenaan