2 jaar en er kan gepraat worden.Vandaag Genk punten ontnemen en volgende week op Union winnen en ik neem een Hans Vanaken avatar voor een jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 jaar en er kan gepraat worden.Vandaag Genk punten ontnemen en volgende week op Union winnen en ik neem een Hans Vanaken avatar voor een jaar.
@Général Zantas , vervang mijn Boyata statement in uwe sig maar door dit. Ik geef mijn vergissing graag toe.Vandaag Genk punten ontnemen en volgende week op Union winnen en ik neem een Hans Vanaken avatar voor een jaar.

Ik dank de voetbalgodenHet zou mooi zijn moesten Antwerpen en Union gelijkspelen en Genk winnen, dan krijgen we nog een bijzonder spannende laatste speeldag. Voor de rest gun ik het elk van die drie ploegen.

Hopelijk een schakelprogramma op één van de zendersWordt zalige laatste speeldag voor de neutrale supporter![]()

Wordt zalige laatste speeldag voor de neutrale supporter![]()

Union wint sowieso imo. Dit Club heeft daar niets te zoeken. Genk - Antwerp wordt heerlijk omdat beide in principe moeten winnen.
Zeer onwaarschijnlijk inderdaad maar zeg nooit nooit. Wij zijn ook in de promotiefinale gesukkeld nadat Roeselare per ongeluk een punt pakte op Lierse.Zijn die er dan? Er zijn Limburgers, Antwerpenaren, de 7 supporters van Union en al de rest zijn haters van dé ploeg van't Stad of fans van dat ploegske van het Kiel.
Union kan niet verliezen. Nooit in geen 2 miljoen jaar. Brugge krijgt al het schuim op de lippen als ze nog maar denken aan een zege van Antwerp, dus die maken desnoods 7 own goals, zolang Union die match maar wint.
Goh, dat weet ik toch zo niet hoor. Ik vind Antwerp nu toch al drie wedstrijden op rij gewoon zwak.Wat een scorebordpraat hier zeg. Als Club efficiënter is halen ze gewoon een pak meer punten in PO1. Zo slecht was/is het helemaal niet.
Verder nu vooral veel geëxperimenteer met jeugd aangezien er toch niets meer te winnen viel al enkele weken. En dan toch zeer degelijk (beter dan voordien…).
Wordt een heerlijke laatste speeldag maar ik zie Antwerp wel winnen op Genk, eerlijk gezegd. Antwerp mag vooral blij zijn met de mirakelzege thuis tegen Club.
Club heeft imo nog steeds de beste kern in België. Maar dat alleen wint geen matchen. Wanneer ik het over "dit Club" heb dan bedoel ik de ploeg die niet gemotiveerd oogt. Toch niet als de rest in PO1. Op de laatste speeldag zal de motivatie nog lager zijn.Wat een scorebordpraat hier zeg. Als Club efficiënter is halen ze gewoon een pak meer punten in PO1. Zo slecht was/is het helemaal niet. Ook zeker niet slechter dan andere teams in PO1. Laag niveau over het algemeen.
Verder nu vooral veel geëxperimenteer met jeugd aangezien er toch niets meer te winnen viel al enkele weken. En dan toch zeer degelijk (beter dan voordien…).
Wordt een heerlijke laatste speeldag maar ik zie Antwerp wel winnen op Genk, eerlijk gezegd. Antwerp mag vooral blij zijn met de mirakelzege thuis tegen Club.
Ah de zin was er ook nooit op een paar leuke slogans net na het behalen van PO1. Al heel het seizoen is de zin/ het vertrouwen niet, de kwaliteit duidelijk wel. Nieuw bloed is nodig en iemand die een paar spelers aan de kant durft zetten als ze er zich niet voor smijten, jammer genoeg is Vanaken daar vaak het grote voorbeeld van.Virtueel 3/15 voor Club deze po’s…
Echt wel schandalig slecht gezien het geld dat eruit gegeven is.
Gemiddelde leeftijd van de 11 vandaag was net geen 27 jaar. Kan je bezwaarlijk experimenteren noemen (tenzij het de andere matchen heel anders was natuurlijk)Wat een scorebordpraat hier zeg. Als Club efficiënter is halen ze gewoon een pak meer punten in PO1. Zo slecht was/is het helemaal niet. Ook zeker niet slechter dan andere teams in PO1. Laag niveau over het algemeen.